Citat:
Jaha, då går vi in i den här tråden redan nu då och taggar inför nästa år. Förbättringar behöver jag inte ens gå in på då FKP redan är väl medvetna om detta.
Men som jag skrev i Bråvalla 2013-tråden angående band och så vidare.
Jag tror och hoppas på att det kommer att vara en fortsatt bred festival. Jag är ganska säker på det, till och med.
Kanske att det blir ungefär likadant uppdelat bland headline-artisterna nästa år.
Två större rockband: Foo Fighters, Muse.
En större Elektronisk akt: Tiesto.
En större R'n'B/hip-hop akt: Kanye West.
Ett större metalband: Rage Against The Machine.
Så slänger vi in en mer popigare akt i Coldplay.
Då har vi sex stycken headlines, precis som det var på årets festival.
Som subline-akter skulle jag gärna se Deadmau5, Håkan Hellström och Franz Ferdinand!
Nu tror jag inte på något sätt att det kommer att hända. Men om någon av de kom så vore det riktigt trevligt, och de drar folk. Det är som sagt alldeles för tidigt för att spekulera om det redan nu.
För övrigt tror jag inte att husvagnscampingen kommer ligga kvar på samma ställe nästa år. Där kommer det nog vara vanlig camping. Var husvagnscampingen tar vägen då vet jag inte. Men det är vad jag tror. Skulle även tro på att de siktar på 60.000 - 65.000 besökare nästa år!
Men som jag skrev i Bråvalla 2013-tråden angående band och så vidare.
Jag tror och hoppas på att det kommer att vara en fortsatt bred festival. Jag är ganska säker på det, till och med.
Kanske att det blir ungefär likadant uppdelat bland headline-artisterna nästa år.
Två större rockband: Foo Fighters, Muse.
En större Elektronisk akt: Tiesto.
En större R'n'B/hip-hop akt: Kanye West.
Ett större metalband: Rage Against The Machine.
Så slänger vi in en mer popigare akt i Coldplay.
Då har vi sex stycken headlines, precis som det var på årets festival.
Som subline-akter skulle jag gärna se Deadmau5, Håkan Hellström och Franz Ferdinand!
Nu tror jag inte på något sätt att det kommer att hända. Men om någon av de kom så vore det riktigt trevligt, och de drar folk. Det är som sagt alldeles för tidigt för att spekulera om det redan nu.
För övrigt tror jag inte att husvagnscampingen kommer ligga kvar på samma ställe nästa år. Där kommer det nog vara vanlig camping. Var husvagnscampingen tar vägen då vet jag inte. Men det är vad jag tror. Skulle även tro på att de siktar på 60.000 - 65.000 besökare nästa år!

Oj satan! De var inga se små headliners? Alla de var ju i greenday, rammstein och avicii klass! Tror du de har råd med det? Vore sjukt fett.
Slänger in en hundring på antingen Foo Fighters eller Pearl Jam som en av headlinerna nästa år! Kanske båda