2013-07-05, 13:11
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Nä verkligen inte, att man får ha kvar ungarna när man rör sig i dessa kretsar, bland mördare och nazister och diverse lortigt pack...
Hon blir nog granskad eller har blivit av både soc och polis

Hur kan man som mamma låta såna människor vara nära sina barn? Det skulle jag aldrig tillåta, dock skulle jag heller aldrig ha såna kompiskretsar.
Citera
2013-07-05, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-0-0
Ja det låter väldigt troligt nu när man tänker på det. Alltså AJ ska pussa barnet, hon försöker hindra honom samt försvarar sitt x.

AJ är berusad och sprit och svartsjuka går ju inte alls ihop. Han smäller henne övernäsan och blodet blodet sprutar och vill inte sluta på grund av sjukdom.

Aj får panik och för bort den först då avsvimmade kvinnan som troligen senare avlider. HAn har troligen hjälp på något sätt av D. Kanske är det bara så att han fått låna bilen med lov om att bränna den ordentligt efter åt..

M
Jag tror inte på teorin om näsblod, eller kanske att hon svimmat och blodet aldrig slutade rinna.
Jag tror mer på att killen använt något vapen, kniv eller annat,
Citera
2013-07-05, 13:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2235374-just-nu-36-aringen-begars-haktad

Åklagaren har begärt lyckta dörrar. Men om ordförande nekar henne det, så hade det vart kul o åka dit o se förhandlingen. Någon som kan och känner sig manad?
Ingenting att se. Det kommer garanterat att bli stängda dörrar.
Citera
2013-07-05, 13:13
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Jag tror inte på teorin om näsblod, eller kanske att hon svimmat och blodet aldrig slutade rinna.
Jag tror mer på att killen använt något vapen, kniv eller annat,

Håller med. Det känns inte som näsblod. Eventuellt att han knuffat och att I slagit i huvudet.
Citera
2013-07-05, 13:14
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beh.ass.Pia
Visst, men jag tänkte på pussen, tror att AJ sa så till PT endast för att provocera. BO har nog kanske tyckt att det var onödig provokation av AJ, hon var nog mer lojal PT trots deras fighter. Tänker på vad hon sagt till PT om att de var, just nu för omogna för varandra, men att hon finns kvar om nåt år när de BÅDA mognat. Låter i mina öron som att hon inte gett upp relationen för gott. AJ måste ha fattat det under kvällens lopp med BO och därav dagsläget...... tror jag

..och pussat har han gjort om så med våld. Id* försöker stoppa honom att komma fram till barnet, men i det tillstånd AJ är forceras varje hinder. En psykopat i upprört tillstånd är som en ilsken 3-åring i vuxen kropp med reptilhjärna. Ingen logik + mycket våld = mycket skada.
AJ lever i en väldigt trång värld, ser, känner, hör hot överallt, trots att det bara är han som utgör den.
Citera
2013-07-05, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17078228.ab

Ett mycket troligt motiv till att MT pucklade på I*a. H*n hade väl vid tidigare tillfällen gett ett ex. 20-25 smällar i ansiktet samt sparkat en liggande tjej i huvudet.

Kan ha varit så kall att han, som jag tidigare skrivit, styckade kroppen? Som kock vet han antagligen hur går till väga.

Ödehus? Varför skulle någon kidnappa henne och hålla henne gömd?

Befara de bråk eller kanske t.o.m fritagningsförsök?
Att han är kapabel till att misshandla brudar är det ingen som säger emot, inte ens miggafri* sa emot det.
Att ho är kidnappad, inte en chans på planeten
Citera
2013-07-05, 13:17
Medlem
Citat:
Lite klarhet.
Va det Pt's unge i lght eller inte?
Ena säger si, andra säger så.

Ja, det var P.T:s barn R som var i lghten. Det vet jag till 100%, och P.T skulle aldrig lämna sin son i en blodig lght, vet att han verkligen älskar sin son. I och P.T har alltid haft ett stormigt förhållande men inte att han skulle döda henne, no way. De har rätt man nu det e jag helt övertygad om. Varför krångla till det?( nu menar jag inte dig jag citerade utan allmänt). D.B:s bil är ju uppbrunnen som e A.J:s bästa vän. Det är ju så enkelt att se detta samband
Senast redigerad av Carrocado 2013-07-05 kl. 13:19. Anledning: Stavfel
Citera
2013-07-05, 13:18
Medlem
Quarrels avatar
Häktningsframställan: http://img839.imageshack.us/img839/1856/l2f.pdf
Citera
2013-07-05, 13:19
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrocado
Ja, det var P.T:s barn R som var i lghten. Det vet jag till 100%, och P.T skulle aldrig lämna sin son i en blodig lght, vet att han verkligen älskar sin son. I och P.T har alltid haft ett stormigt förhållande men inte att han skulle döda henne, no way. De har rätt man nu det e jag helt övertygad om. Varför krångla till det?( nu menar jag inte sig jag citerade utan allmänt). D.B:s bil är ju uppbrunnen som e A.J:s bästa vän. Det är ju så enkelt att se detta samband

Det är nästan för enkelt känner jag. Kan de verkligen vara så osmarta? Sambandet är ju glasklart. P.T skulle förmodligen aldrig göra något framför sin son, jag vet inte vem han är riktigt. Dock tror jag inte att någon normal människa skulle göra något sådant framför sina barn/barn.
Citera
2013-07-05, 13:19
Medlem
Novamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Om man lämnat lägenheten på natten, vi säger innan fyra och så kommer tillslaget på söndag eftermiddag uppskattningsvis 16:00 (någon fann blod cirka 15:00), så har barnet varit ensamt i åtminstone tolv timmar.

Det borde varit rejält med barnskrik från lägenheten. Någon borde ha reagerat på det.

Håller helt med dig! Någonting stämmer inte med tiden på mordet. Vet någon vilken våning hon bodde på? Eventuell kan blodet ha missats om hon bodde längst upp? Annars tror jag Blodet kom ut i trappen någon gång på dagen, mordet kan ändå skett på natten.

Svårt att tro att NÅGON missar att ett barn skriker konstant i typ tolv timmar, kan inte vara möjligt. Personen som mördade IDa kännde henne uppenbarrligen, antagligen även så barnet. Mördaren kan ju ha "tagit hand om" barnet fram till att det var dags att undanröja kroppen, dvs söndag dag. Han kanske fick vänta på hjälp/assistans ett tag efter att själva mordet begicks?
Citera
2013-07-05, 13:20
Medlem
Citat:
Nä verkligen inte, att man får ha kvar ungarna när man rör sig i dessa kretsar, bland mördare och nazister och diverse lortigt pack...
Hon blir nog granskad eller har blivit av både soc och polis

Det är ju inte den första mördaren hon umgås med i så fall??..hänger med en kille som mördade i Uddevalla också...hon hänger ju även med alla dom mest störda personernà i Uddevalla och lilla Edet..

Men hon verkar alltid låtsas som att hon inte förstår varför folk plockar in hennes kompisar..rätt konstig typ den där bruden...

E n grej som är riktigt märklig är att hon skulle vart med på sökandet??..vem vet att det var så!??...hon har ju hängt med aj i sitt hem och stugan i Strömstad efter det han är misstänkt för..så hon är på båda sidor då...jävligt fult gjort av henne isåfall..hon vet precis vad som hänt no doubt!!!..
Citera
2013-07-05, 13:22
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novami
Håller helt med dig! Någonting stämmer inte med tiden på mordet. Vet någon vilken våning hon bodde på? Eventuell kan blodet ha missats om hon bodde längst upp? Annars tror jag Blodet kom ut i trappen någon gång på dagen, mordet kan ändå skett på natten.

Svårt att tro att NÅGON missar att ett barn skriker konstant i typ tolv timmar, kan inte vara möjligt. Personen som mördade IDa kännde henne uppenbarrligen, antagligen även så barnet. Mördaren kan ju ha "tagit hand om" barnet fram till att det var dags att undanröja kroppen, dvs söndag dag. Han kanske fick vänta på hjälp/assistans ett tag efter att själva mordet begicks?

Hon bodde väl på första våningen. R kanske inte skrek just för att han kände personen som var i lägenheten under den tiden. Eventuellt som de redan skrivs, att GM tog hand om barnet tills det var dags att förflytta sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in