2013-07-04, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ano-Nymt
Oavsett, är det bekräftat att hennes båda barn är omhändertagna och vid gott mod? Barnet "D" var är h*n?

Barnet "R" verkar vara ok enligt uppgifter i tråden, men "D" som dessutom, enligt tråden, har en skada/diagnos...?
Jag ar inte tillrackligt insatt för att svara pa det, har daremot last att nagon unge befann sig i lagenheten nar blodet upptacktes.
Citera
2013-07-04, 21:48
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Jag ar inte tillrackligt insatt för att svara pa det, har daremot last att nagon unge befann sig i lagenheten nar blodet upptacktes.

Det var R som befann sig i lägenheten. Den yngsta.
Citera
2013-07-04, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whitetrashpuh
1. De plockar av henne armbandet?
2. De sänker liket i älven. ev någon annan stans.
3. Kör upp på berget och bränner bilen inklusive dna?
4. Kastar armbandet i skogen för att lägga fokus där?

väldigt svårt att lösa utan att hitta bra bevis
Armbandet hittades vid bildbrandsplatsen
Citera
2013-07-04, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
D är väl hos mormor, vad jag förstått?

Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Vad jag fått höra av bekanta så ska D eventuellt kunna befinna sig på ett "avlastningshem" eller liknande.
Och detta är bekräftat? Båda påståendena?

Edit: felstav
Citera
2013-07-04, 21:50
Medlem
bullskits avatar
Citat:
Oavsett, är det bekräftat att hennes båda barn är omhändertagna och vid gott mod? Barnet "D" var är h*n?

Barnet "R" verkar vara ok enligt uppgifter i tråden, men "D" som dessutom, enligt tråden, har en skada/diagnos...?

Den lilla pojken är hos sin pappa och den stora pojken bor hos sin mormor sedan innan.... Hon har vårdnaden. Han föddes med massa outvecklade organ samt någon diagnos, vågar inte säga vilken? Dom gav pojken en vecka att leva. Men han är ett mirakel.

Stackars pojkar
Citera
2013-07-04, 21:50
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Och detta är bekräftat? båda påståendena?

Vad jag förstått så brukar D vara på avlastningshem och hos mormorn. Dock vet jag inte vart han var under denna helg.
Citera
2013-07-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Kan även meddela att jag utelämnat viss information personen gav då detta kan gynna personer som är inblandade då jag är övertygad om att de läser tråden.

Ni som hjälper och skyddar den som har skadat och troligen dödat Ida, hur tänker ni och känner ni er?
Kan ni se hennes barn i ögonen och känna att ni har varit bra människor?
Kan ni leva med detta resten av ert liv, och veta att den som gjort detta kan gå fri pga att ni är rädda?

Snälla, är ni rädda så lämna anonym information till polisen, bara ni GÖR något!
Citera
2013-07-04, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Vilken organisation har han varit aktiv i?
Hur många är dom som umgås i hans "gäng" är alla nazister?
DB är det i alla fall.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151797893023277&set=pb.727983276. -2207520000.1372967598.&type=3&theater
Citera
2013-07-04, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Svinet har misshandlat en 14-årig flicka. Flickan drogs till marken och sparkades med stålskodda kängor – bland annat två gånger mot huvudet.

Seriöst - finns det något som bekräftar detta - betvivlar inte fast vill ha mer underlag.
Citera
2013-07-04, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuchsbau
Ni som hjälper och skyddar den som har skadat och troligen dödat Ida, hur tänker ni och känner ni er?
Kan ni se hennes barn i ögonen och känna att ni har varit bra människor?
Kan ni leva med detta resten av ert liv, och veta att den som gjort detta kan gå fri pga att ni är rädda?

Snälla, är ni rädda så lämna anonym information till polisen, bara ni GÖR något!

Vad har det med det inlägget att göra? Du känner inte att du misstolkat "lite"?
Citera
2013-07-04, 21:59
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Efter detta lär han få ett rent helvete att komma tillbaka. Han lär själv bli ett offer för vad han, utsatt andra för. På kåken lär han inte bli populär heller, såna som honom håller dem kort.....

Eldoradot för kriminella, dvs Sverige öser in resurser på denna typ av drägg. Han kommer att kunna leva fortsatt gott i detta avlånga land. Tragiskt men sant.
Citera
2013-07-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrocado
Vad har det med det inlägget att göra? Du känner inte att du misstolkat "lite"?

Jag vänder mig inte till den jag citerade, utan till de som har information som kanske kan avgöra fallet... Jag vet inte hur du tolkar mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in