2013-07-04, 21:39
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaghetti
Som nämnts tidigare: man kan inte anhålla någon för mord utan kropp.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/forsvunna-vansbrokvinnans-sambo-anhallen/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Nähä du... De går hur bra somhelst att elda upp blodspår.. Far inte med osanningar.
Nej det gör det inte, men däremot kan det dölja ett DNA...
Citera
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Det som AB tog upp i denna artikel är enbart toppen på ett isberg. Svinet har misshandlat en 14-årig flicka. Flickan drogs till marken och sparkades med stålskodda kängor – bland annat två gånger mot huvudet.

:-o vaa , invandrare? Han ser så väldigt ordentlig ut på foton med sin mamma och dotter
Citera
2013-07-04, 21:40
Medlem
Grymt123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garagetaper
Inte han jag menar.

Lägg ner nu garagetapeter lägg ut vad du vet eller gå och lägg dig..........
Citera
2013-07-04, 21:41
Medlem
Citat:
Det som AB tog upp i denna artikel är enbart toppen på ett isberg. Svinet har misshandlat en 14-årig flicka. Flickan drogs till marken och sparkades med stålskodda kängor – bland annat två gånger mot huvudet.
AJ är med andra ord, en sann psykopat...
Kapabel till vad som helst.
Citera
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:

Efter detta lär han få ett rent helvete att komma tillbaka. Han lär själv bli ett offer för vad han, utsatt andra för. På kåken lär han inte bli populär heller, såna som honom håller dem kort.

Önskar så att de som VET vad som skedde kommer fram och berättar vad det sett och hört.
Kvinnan KAN vara vid liv ännu, frågan är bara var..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Att de inte med sakerhet kan bevisa att hon var död nar hon lastades in i bilen = manniskorov i guess. De har en brottsplats, dar de vet att offret inte ar kvar, de vet heller inte om hon ar död eller levande. Daremot har det nu gatt sa lang tid att de troligtvis letar efter en död kropp. Om de hittar henne kommer rubriceringen att andras för att battre beskriva brottet.
Oavsett, är det bekräftat att hennes båda barn är omhändertagna och vid gott mod? Barnet "D" var är h*n?

Barnet "R" verkar vara ok enligt uppgifter i tråden, men "D" som dessutom, enligt tråden, har en skada/diagnos...?
Citera
2013-07-04, 21:42
Medlem
sleipner8s avatar
Han Kristi*n perss*n ( bubba) är han ursprungligen från vargön?
Senast redigerad av sleipner8 2013-07-04 kl. 21:49.
Citera
2013-07-04, 21:43
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
:-o vaa , invandrare? Han ser så väldigt ordentlig ut på foton med sin mamma och dotter

Jag tycker han ser läskig ut. Det är ingen jag skulle vilja möta i en mörk gränd. Och att döma efter hans tidigare domar så skulle jag nog inte vilja möta honom alls. Är det någon som vet om han har bra kontakt med sina barn och ex idag? Det verkar ju som att samtliga av exen blivit misshandlade av AJ, då bör man väl inte vilja ha barnen i närheten av honom?
Citera
2013-07-04, 21:43
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano-Nymt
Oavsett, är det bekräftat att hennes båda barn är omhändertagna och vid gott mod? Barnet "D" var är h*n?

Barnet "R" verkar vara ok enligt uppgifter i tråden, men "D" som dessutom, enligt tråden, har en skada/diagnos...?
D är väl hos mormor, vad jag förstått?
Citera
2013-07-04, 21:45
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano-Nymt

Vad jag fått höra av bekanta så ska D eventuellt kunna befinna sig på ett "avlastningshem" eller liknande.
Citera
2013-07-04, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Therrabus
Lätt! Han använder även armband. Enligt bilder på Facebook.

Fick ett mail igår angående denna personen samt D.B. Det löd följande. Kan meddela att det var även personen som först tipsa mig om A.J. Han var helt rätt ute där. Så det är en trovärdig källa.

Anonym: " Är hyfsat säker på D.B hjälpt A.J med allt D.B kommer få det jobbigt nu. "

Jag: Hur menar du att D.B kommer få det jobbigt. Utveckla gärna lite om du kan?

Anonym: " Det var hans bil som brann på hunneberg, Sen vet jag att D.B gör allt för A.J. Han vågar inte säga emot om A.J behöver hjälp. D.B kommer helt enkelt få det tufft för det finns flera människor som uttalat att de vill komma åt D.B

Jag: Jo har hört samma om D.B. Du vet inget mer om han faktiskt hämtade upp A.J i Trollhättan? Eller om han hjälpte honom att dumpa kroppen alternativt göra sig av med bevis som att tända eld på bilen?

Anonym: Det är helt uppenbart ett agerande i ren desperation och för att förvirra och lura folk. Alla vet hur tajta D.B och A.J är med varann. De har inga hemligheter alls för varann. D.B vet helt hundra om A.J gjort detta och har garanterat varit med på att röja undan bevis.

Anonym: Ni borde även kolla upp en till person i Trollhättan B*b*a. Han är också väldigt nära vän med A.J och jag tror helt ärligt att han är rädd för A.J och hade inte vågat säga nej om A.J hade bett honom om en tjänst. De har känt varann hur länge som helst och B*b*a har slickat hans röv så länge jag kan minnas.

Jag: Kan du inte beskriva den där personen. Hur är han som person. Är han våldsam? kriminell? begått brott tidigare? Blivit dömd för något? Är han bekant med vissa skogsområden där de eventuellt kunnat lämna kvarlevorna efter Ida?

Där slutade vår konversation med att han skulle återkomma idag med mer information. Dessvärre kom det ingenting idag. Men jag tycker helt klart det är intressant information han gav. Kan även meddela att jag utelämnat viss information personen gav då detta kan gynna personer som är inblandade då jag är övertygad om att de läser tråden.
Senast redigerad av Seeyainhell 2013-07-04 kl. 21:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in