Vet att man kan förstöra bevis om man på egen hand ger sig ut...
Blev lite skamsen när jag såg bilder på dykare vid en sjö jag kollade i tisdags..
Men kommer att ansluta på sön, om dom nu inte löser det under dagarna, vilket vi får hoppas.
Min tjejkompis (som själv är eskort) känner igen hennes bild från ett eskort-forum...
Är det någon som kan bekräfta, eller dementera om Ida jobbade som eskort (dvs prostituerad)?
Tycker jag har sett henne strippa i Gbg för nåt år sen... Men helt hundra är jag inte...
I brottsrubriceringen tillagt kidnappning! Kan betyda olika saker.
Att de inte med sakerhet kan bevisa att hon var död nar hon lastades in i bilen = manniskorov i guess. De har en brottsplats, dar de vet att offret inte ar kvar, de vet heller inte om hon ar död eller levande. Daremot har det nu gatt sa lang tid att de troligtvis letar efter en död kropp. Om de hittar henne kommer rubriceringen att andras för att battre beskriva brottet.
Är det inte troligast att bilen brändes (det är för osannolikt att den inte har med fallet att göra) för att röja blod/dna mm efter att BO fraktats i ex. bakluckan? De här tomtarna har väl också läst om mordet i Boden och insett att man måste bränna bevis.
Om nu BO är död så borde väl kroppen finnas i ungefär motsatt riktning längs småvägar från lägenheten.
Gissningsvis inte längre bort än 15min bilväg.
Är inte så bevandrad i Trollhättan men finns det något område i den riktningen/avståndet som är möjligt?