2013-07-04, 19:49
Medlem
ta in lite mer folk från grästorp-varahållet å hitta den svagaste länken i gänget, B...A kanske? nån får ju börja snacka snart, tiden går ju å för I.F s barns å anhörigas å vänners skull så hoppas ja verkligen att d kan finnas en liten liten chans å hitta henne vid liv, ja måste tro de så de kan finnas nåt hopp om ett slut på de här, gärna ett lyckligt sådant ;( lider så me de anhöriga i deras ovisshet
Citera
2013-07-04, 19:52
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Åh herregud han kan inte varit vid sitt sinnes fulla bruk om han inte vet hur han tog sig därifrån

Nu är det advokaten som säger sig inte minnas. Orsaken är väl att hans klient har kört olovligen utan körkort och det kan han ju inte stå och säga, eller hur?
Citera
2013-07-04, 19:52
Medlem
MankenTRs avatar
Har man lagt ner så mycket resurser på det här fallet tycker jag verkligen inte att man ska ge sig innan kroppen är funnen!

Är man skyldig att berätta vart kroppen är om man döms för mordet och erkänner hela processen?
Citera
2013-07-04, 19:53
Medlem
Något nytt om armbandet?
Citera
2013-07-04, 19:54
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garagetaper
Det tror jag med, vet att en man till har varit på förhör.
Ja polisen har hört flertalet i bådas kretsar, står i media, inget nytt med det. Dörrknackning, samtal med grannar osv.
Citera
2013-07-04, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Troligtvis kommer förändringarna under tiden missbruket pågår eller möjligtvis efteråt men högst troligt inte innan..
Hur vet man om man själv inte har förändringar i hjärnan?, kan vara svårt att säga eftersom detta förmodligen kommer gradvis och skillnaderna nog är rätt små.
Lite offtopic men lite relevant också.
Jag tyckte påståendet lät befängt, men psyket kan nog ta en del stryk beroende av substans.
Citera
2013-07-04, 19:57
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Men varför avbryter polisen allt sök redan??
Är ljust i flera timmar till! Lr bedöms inte Berget som trolig dumpplats längre...??

Hhmm...

Tja, de kanske har funnit kroppen, men väntar med att tala om det till häktningsförhandlingen.
Det är väl inte givet att man kallar till presskonferens omedelbart om man gjort ett viktigt fynd, som onödiggör dykandet i dessa brunvattensjöar.

Man kan ju hoppas det i alla fall.
Citera
2013-07-04, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Dom skulle troligen avlida ungefär samtidigt.
Precis min poäng. Blödarsjuk eller inte spelar ingen roll (vad jag tror) om man förlorar mycket blod, att hon va sjuk spelar ingen roll för mig.
Citera
2013-07-04, 19:59
Medlem
Kliandenagelbands avatar
Har missat ett par sidor och orkar inte riktigt kika igenom om detta redan har nämnts.

P.H's facebook är upp igen och kollar man hans bilder så ser man på en bild där han står på en balkong i samma område där I.F.H har sin lägenhet så ser man en kommentar från I.F.H "världens finaste. Älskar dig" , Så dom va alltså ett par när bilden lades upp 5 juli 2012

Ett till ex.

Ursäktar i förväg om detta redan har nämnts.
Citera
2013-07-04, 20:00
Medlem
AJ favorit dö plats är kyrkogården Håjum i Trollhättan kan det finnas något där .
Citera
2013-07-04, 20:01
Medlem
Novamis avatar
Följt hela tråden nu, trodde i början att detta va ett solklart case, bevisning mm skulle vara helt solklara, med tanke på typen av folk som verkar vara inblandade. Just nu börjar jag tyvärr tro rena motsatsen

Vi verkar alla vara rörande överens om att detta inte är dom vassaste knivarna i lådan, rent generellt...

MEN jag tror att dessa två typer har tänkt igenom detta scenario flera gånger, inte för att det verkar vara ett planerat mord eller så, men jag tror att dom har satt sig i situationer tidigare i livet som har gjort att dom har jävligt klart för sig exakt hur dom skulle gå tillväga om dom råkat hamna i en sån här situation. dom har säker till och med fanatiserat om att döda någon invandrade och i detalj diskuterat och skrattat tillsammans hur dom skulle bära sig åt för att inte åka fast....

Jag tror precis som någon sa tidigare i tråden, flickan ligger någon helt annanstans.
Att bilen hittades där den gjorde är för att det är lagom avstånd att ta sig därifrån, förbryllande för polisen samt att ingen skulle se dom där. Dom körde helt enkelt dit den när allt va klart.

Hoppas innerligt att jag har fel och att dessa personer inte har en aning om vad dom sysslar med, men jag har en känsla av att de e så tyvärr
Citera
2013-07-04, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kliandenagelband
Har missat ett par sidor och orkar inte riktigt kika igenom om detta redan har nämnts.

P.H's facebook är upp igen och kollar man hans bilder så ser man på en bild där han står på en balkong i samma område där I.F.H har sin lägenhet så ser man en kommentar från I.F.H "världens finaste. Älskar dig" , Så dom va alltså ett par när bilden lades upp 5 juli 2012

Ett till ex.

Ursäktar i förväg om detta redan har nämnts.

Jag ser inte den bilden, kan du ta en skärmdump?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in