Följt hela tråden nu, trodde i början att detta va ett solklart case, bevisning mm skulle vara helt solklara, med tanke på typen av folk som verkar vara inblandade. Just nu börjar jag tyvärr tro rena motsatsen
Vi verkar alla vara rörande överens om att detta inte är dom vassaste knivarna i lådan, rent generellt...
MEN jag tror att dessa två typer har tänkt igenom detta scenario flera gånger, inte för att det verkar vara ett planerat mord eller så, men jag tror att dom har satt sig i situationer tidigare i livet som har gjort att dom har jävligt klart för sig exakt hur dom skulle gå tillväga om dom råkat hamna i en sån här situation. dom har säker till och med fanatiserat om att döda någon invandrade och i detalj diskuterat och skrattat tillsammans hur dom skulle bära sig åt för att inte åka fast....
Jag tror precis som någon sa tidigare i tråden, flickan ligger någon helt annanstans.
Att bilen hittades där den gjorde är för att det är lagom avstånd att ta sig därifrån, förbryllande för polisen samt att ingen skulle se dom där. Dom körde helt enkelt dit den när allt va klart.
Hoppas innerligt att jag har fel och att dessa personer inte har en aning om vad dom sysslar med, men jag har en känsla av att de e så tyvärr