2013-07-04, 20:45
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storbonden
Polisen har spärrat av en bit ifrån Fågelsjön såg jag idag. Om du tar vägen in mot Långedalen och svänger höger i trevägskorsningen mot Bergagården, och efter kohagen med alla skyltar framför sig. Några hundra meter till är det en avspärrning med en massa hjulspår.

Aha... Ja det kan de ha kommit med bil i söndags...
Citera
2013-07-04, 20:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaghetti
Som nämnts tidigare: man kan inte anhålla någon för mord utan kropp.
Det kan man visst det. Fråga mannen som åtalades för mord på Marina i Spekeröd utan kropp.
Citera
2013-07-04, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
helt korrekt, men svårare att stoppa blodet om man nu nitar någon rejält på snoken.
Vad gäller steroiden OT som jag syftade på, så vet jag av säkra källor att det inte är alltför kul att stoppa blödningen från ett litet snitt, det vägrar koagulera typ.
Jajaja steroider hör ju Knappast hit. Skämmigt alltså
Citera
2013-07-04, 20:52
Medlem
Ingen som har länk till PH ? Finns ju hur många som helst
Citera
2013-07-04, 20:53
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Jajaja steroider hör ju Knappast hit. Skämmigt alltså

ge dig, är symptomen är snarlika blödarsjuka är det högst relevant.
läs ikapp tråden istället eftersom du kommenterar gamla inlägg hela tiden.
Citera
2013-07-04, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Kroppsdelar läcker ett tag.
Delarna dumpas lite här och där, sedan bränns bilen upp för att dölja blodspår...(vilket inte går, men det vet inte GM)
Nähä du... De går hur bra somhelst att elda upp blodspår.. Far inte med osanningar.
Citera
2013-07-04, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Kanske lät fel, tycker givetvis det är bra att polisen lägger mycket resurser på att hitta henne och ta reda på vad som egentligen har hänt. Visste inte att det var vanligt att såhär mycket las på försvinnande även om man misstänkte brott. Speciellt om det nu stämmer att NI är inblandade i sökandet också.
Nä, att just NI är där är ju konstigt.. Om det nu är dom som är där. Är det bekräftat förutom i en tidning?
Citera
2013-07-04, 20:54
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garagetaper
Nej en annan i "gänget"
Bubba?
Citera
2013-07-04, 20:56
Medlem
Jag har själv varit ute med Missing People och letat nu i dagarna, så jag har både hört massor av rykten samt sett själv vilka platser det handlar om.

Det jag undrar över är just detta med trädavverkningen som sker. Har inte polisen sagt till att avbryta detta arbete? Vi sökte av ett område igår där det hade skett arbete. Hur 17 ska man kunna se eller hitta något när det har stökats till så mycket efter helgen?? Helt obegripligt...

Vill bara kommentera en sak... Ni är medvetna om att ni kan förstöra bevis som kan fälla mördaren, när ni åker ut och leker detektiver?
Varför hjälper ni inte Missing People istället? Då gör ni en god gärning och ni gör det med struktur (eller ja, den struktur som finns iallafall...)
Citera
2013-07-04, 21:00
Medlem
bullskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Nä, att just NI är där är ju konstigt.. Om det nu är dom som är där. Är det bekräftat förutom i en tidning?

Ja de e bekräftat av både tv och radio.
Lyssna på 15.30 sändningen.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=5582794
Citera
2013-07-04, 21:03
Medlem
Evolution!s avatar
Min tjejkompis (som själv är eskort) känner igen hennes bild från ett eskort-forum...
Är det någon som kan bekräfta, eller dementera om Ida jobbade som eskort (dvs prostituerad)?
Citera
2013-07-04, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Jag tycker inte de jobbar efter någon tes om att någon är vid liv när de dyker efter lik i sjöar iofs
I brottsrubriceringen tillagt kidnappning! Kan betyda olika saker.
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Att de inte gatt ut med att hon ar död ar för att de inte har nagon kropp. Tror ingen förvantar sig att hon ska hittas vid liv. Det ar mer en teknikalitet.
Vet vi vems blod som hittats i trappuppgången?

Är det helt klarlagt och bekräftat var hennes båda barn befinner sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in