Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
En fågel viskade just att AJ är medlem på
http://www.happypancake.com/ under namnet amoreeterno. Jag går inte i god för sanningshalten och jag vet inte nyttan av infon.
Här är hans presentation:P
PRESENTATION
FAKTA
Foton (4)
Matchning
Kontakter
Hm, hur skriver man en presentation här med lagom självdistans, humor, ödmjukhet och fakta, som ändå kan tänkas framstå som någorlunda intressant för någon vilsen själ och ge en någorlunda rättvis bild utav vem jag är?

Ja det var ju precis det....
Glad. Impulsiv. Organiserad. ÄVENTYRLIG. Omtänksam. Humoristisk. Romantisk.
Tränar för motionens skull. Lagar mycket mat, Indiskt-Thai-Italienskt & helt såld på Tapas, så därav värdesätter jag en kväll med god mat & dryck i trevligt sällskap
Att resa är VIKTIGT för mig och det händer ofta. Det kan ibland innebära;
En fotbollsmatch i Barcelona, En promenad på Avenue des Champs-Élysées, En solnedgång på Fiji, En tequila i Mexico, En pizza i Rom, Ett zoo-besök i Singapore, Kakprovning i Lissabon eller en kall öl med vänner i Warszawa.
Allt är en fråga om ekonomi och tillfällen
Söker någon som är stabil och trygg i sig själv. Någon som vill leva livet och inte bara se det flimra förbi i perifirin. Någon som inte nöjer sig med ett krogbesök då och då, jublar över melodifestivalen eller bingolotto på söndagar.
Jag har otroligt svårt för självupptagna människor, utseendefixering och västerländsk materialism.
Så sänd ett mail om något låter intressant