Citat:
Ursprungligen postat av
Livetsteater
Jag kan till viss del hålla med i det du säger, men vill vi verkligen leva i en sådan värld där vi ska vara helt isolerade, allt är en tävling och alla andra är fiender?
Vi har alltid levat och kommer alltid att leva i en sån värld. Tävlingen pågår för fullt även om de flesta vita västerlänningar inte fattar det nuförtiden pga. flera decenniers indoktrinering och betingning. Nästan alla icke-vita är dock medvetna om tävlingen och fiendskapen. De ser oss som fiender och tävlar mot oss. Den som tror något annat är en naiv stackare och dåre. Judarna ser oss som fiender de vill förslava och utrota och de har ju länge högst medvetet tävlat mot oss och skadat oss på olika sätt.
Innan 1945 så fattade nästan alla vita hur det låg till och bildade män diskuterade och skrev böcker om ämnet.
The Rising Tide of Color,
The Revolt Against Civilization och
The Passing of the Great Race var populära böcker i USA under denna era. Idag så är t.o.m. etniska nationalister i grunden och innerst inne ofta kulturmarxister, liberaler och humanister eftersom de så fullständigt har marinerats i kulturmarxism under hela sina liv att de helt enkelt inte kan bryta sig utanför det mentala fängelse som de utvalda har byggt upp för och runt den vite mannen.
Citat:
Visst ska man inte lita blint på alla men jag tror att det du förespråkar är ett steg i fel riktning.
Hur kan klassisk etnisk nationalism någonsin vara ett steg i fel riktning när våra vita folk bevisligen håller på att försvinna och förintas mitt framför våra ögon? Hur kan återskapandet av etniskt homogena vita nationer och samhällen (som det var på 1950-talet och tidigare fast ännu bättre) vara ett steg i fel riktning?!
Citat:
(Kanske de flesta av Svenskarnas Partis medlemmar tycker som du?)
Ja det hoppas jag verkligen för annars finns det inget hopp eller existensberättigande för partiet och då finns det heller ingen anledning att stödja partiet.
Citat:
Jag håller med om många punkter i Svenskarnas Parti och tycker inte att vi ska bli "mjukare" för att fiska röster men att isolera sig för mycket känns för mig inte rätt heller.
Var Sverige helt isolerat på 1950-talet? Allt snack om "helt isolerat" är bara klassisk anti-vit judepropaganda och det är tragiskt att folk som kallar sig för nationalister så ofta använder klassiska judiska propagandamemer
mot nationalister och nationalism.