2013-07-04, 11:20
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Kan vederbörande fått kort tillång till ansiktsboken för att se om han kontaktar ngn alt går in på ngn speciell sida? Sedan analyseras detta?
Låter far fetched och inte som ngt man skulle göra på rättspsyk men de kanske ville att han skulle kolla upp ngt, alt har ngn familjemedlem kollat upp ngt.

Kan verkligen en mgm få tillgång för att dom ska se vart han vänder sig på internet,jag tycker det låter långsökt....eller.
Citera
2013-07-04, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saltapinnar
Kan verkligen en mgm få tillgång för att dom ska se vart han vänder sig på internet,jag tycker det låter långsökt....eller.
Tror jag inte heller, tror mer att ngn familjemedlem ville kolla upp ngt. Måste vara en mkt svår och tung tid för dem. Polisen kanske var klar med sidan och då kände ngn i familjen att de ville kolla på dem för att kunna se om det fanns några indikationer på psykisk störning. Det skulle nog jag göra om det handlade om mitt barn.
Citera
2013-07-04, 11:28
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Tror jag inte heller, tror mer att ngn familjemedlem ville kolla upp ngt. Måste vara en mkt svår och tung tid för dem. Polisen kanske var klar med sidan och då kände ngn i familjen att de ville kolla på dem för att kunna se om det fanns några indikationer på psykisk störning. Det skulle nog jag göra om det handlade om mitt barn.

Gissar att KJ måste godkänt det/lämnat dem lösenordet då isf.
Ja familjen inkl stackars farmorn har det inte lätt nu. Ett sätt att få KJ att erkänna (om det är han) är kanske att ta dit de anhöriga inkl farmor, vilka övertygar KJ om att det är bäst att berätta sanningen, och att de älskar honom ändå, och kommer hjälpa honom no matter what. Typ.
Citera
2013-07-04, 11:34
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Farmorn har jag missat fast jag gått igenom boken

Hon hade skrivit kommentarer till hans bilder. T ex på en stod det "Du har mitt hjärta"
Och på en annan att hon var rädd att han skulle bli skjuten (airsoftbild). Och på en frågade hon när de skulle hälsa på farfar (på sjukhuset antar jag). Och så kommenterade hon hans maträtter, att det såg gott ut. Osv.
Senast redigerad av ME077 2013-07-04 kl. 11:37.
Citera
2013-07-04, 11:35
Medlem
Uppgiftslämnaren sa även att det inte behöver vara nått skumt med hans bomb och vapen intresse, då det kan jämföras med någon som är

Hans yngsta bror spelar irländsk folkmusik i ett Boden band, det var nog brorsans spelning han var på
Citera
2013-07-04, 11:35
Medlem
saltapinnars avatar
professor i kriminologi säger att i den här typen av fall är gärningsmannen i regel ensam.

Ja så vill jag också få det till......
Men varför tar dom inte hjälp av MP,dom är ju helt enorma i sina sökanden,när dom finns med händer det ju iaf nåt.
Citera
2013-07-04, 11:36
Medlem
Uppgiftslämnaren sa även att det inte behöver vara nått skumt med hans bomb och vapen intresse, då det kan jämföras med någon som är

Lillebrors band, spelar dragspel
https://www.facebook.com/MillingCulchies/info

Finns på youtube videos
Citera
2013-07-04, 11:39
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag

Hans yngsta bror spelar irländsk folkmusik i ett Boden band, det var nog brorsans spelning han var på

Jag har också noterat detta så det är nog skälet till att han filmade.
Citera
2013-07-04, 11:39
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag

Vet du eller har du nyligen läst att hans bror fick nåt pris av nåt slag nyligen,det fanns bild på honom...är det bara jag som sett detta
Citera
2013-07-04, 11:44
Medlem
Kan det vara så att profilen bara varit dold tidigare och öppnades för att raderas permanent och att sånt tar ett tag innan det är helt genomfört i deras system?
Citera
2013-07-04, 11:46
Medlem
highfives avatar
Citat:
Farmorn har jag missat fast jag gått igenom boken

Farmorn är känd av en som jag känner i Boden. Hon har tydligen haft jordbruk i Buddbyn utanför Boden tidigare. Religiös, nykterist och arbetat med alkoholister på ett behandlingshem i Boden.

Kanske hon som påverkat KJ ang kyrka och nykterhet.
Citera
2013-07-04, 11:49
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Farmorn är känd av en som jag känner i Boden. Hon har tydligen haft jordbruk i Buddbyn utanför Boden tidigare. Religiös, nykterist och arbetat med alkoholister på ett behandlingshem i Boden.

Kanske hon som påverkat KJ ang kyrka och nykterhet.

Kan tänka mig att hon kännt något speciellt för MGM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in