Citat:
Ursprungligen postat av
CannonDorf
Det vore givetvis fullständigt idiotiskt att bränna kroppen i bilen eftersom du aldrig blir av med alla spår efter kroppen. Eftersom den utbrända bilen tillhör en vän till den anhållne, så vore det tämligen svårt att bortförklara. Eftersom ingenting har hittats i närheten av den utbrända bilen så är det mest sannolikt att kroppen i så fall blivit dumpad i en sjö. Det är simpel logik.
Är du helt säker på det? Med tanke hur bilen såg ut så kan knappast mycket från än mänskokropp finnas kvar. Hur funkar det med kremering, hur mycket är då kvar?
Sen hade polisen väldigt bråttom att få bort det som va kvar av bilen tyder ju kanske på att man vill rädda de få spår som kanske finns kvar.
Logiskt så har pundhuvudet råkat ha ihjäl kvinnan i någon typ av dispyt. Om man slår någon hårt över näsan så kan det blöda väldigt mycket från spräckt näsrygg och näsborrar. Har man då blödarsjuka kan jag bara tänka på hur det ser ut efter bara en lite stund. Kanske just som i lägenheten.
Sen om det har varit en olycka tror jag inte man tänker så jätte långt. (Även om detta kanske är planerat)
En snabb bra lösning får dessa killar borde vara att bränna bilen liket fraktats i med liket i. Jag tror många här överskattar dessa killars planeringsförmåga. Se bara på Facebook uppdateringarna mm tog ju inte lång stund för FB agenterna att börja misstänka AJ.
Sen att bilen av en slump just skulle tillhöra en av hans nära vänner är ju lite för otroligt.
Nej tror på att AJ gjort det och ringer efter D och sen bränner liket i bilen alternativt dumpar i en sjö.
(Tror dock på sjön söder om berget)
Läste under gårdagen om ett samtal mellan AJ och B är detta bekräftat och i så fall var finns den informationen?