2013-07-03, 16:29
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Du fattar fortfarande inte. Det är olika ligor.:
om man gillar fotboll kan man se matcher på båda sidorna samma dag om så skulle vara men Danskarna spelar dessutom vintersäsong så det går utmärkt att hålla på ett lag i allsvenskan och ett i danska ligan, det gör jag också. Har t.o.m. hört att det finns svenska supportrar till engelska lag. Mindblowing !
Ja men ditt jävla cp, om man ringer och bestämer en fight mot FL är det väll FL man vill möta och inte FL plus 30 danskar.
Citera
2013-07-03, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Ja men ditt jävla cp, om man ringer och bestämer en fight mot FL är det väll FL man vill möta och inte FL plus 30 danskar.

Haha så jävla sant!
Citera
2013-07-03, 17:11
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Pinsamt att komma med extrafolk när det ska vara s..k bestämt antal innan, borde ju finnas någon form av kontroll innan den s.k matchen/boxet går igång tycker jag iaf. sen kan väl pisshbg köra med pölsarna om dom vill det bara dem har rätt antal så att säga, det bevisar ju bara att hbg inte har folk nog för en fight själva. Nu är jag ju inte expert i detta ämnet som sagt. Hoppas malmö är duktiga i sina firmor, finns det några videor på true rockers eller malmö finest i box?
Citera
2013-07-03, 18:25
Medlem
DoktorEbbas avatar
Skum fråga, men vilken är sveriges MINSTA ligistliga?
Örgryte? Landskrona? Varberg?
Citera
2013-07-03, 18:30
Medlem
Heyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
Pinsamt att komma med extrafolk när det ska vara s..k bestämt antal innan, borde ju finnas någon form av kontroll innan den s.k matchen/boxet går igång tycker jag iaf. sen kan väl pisshbg köra med pölsarna om dom vill det bara dem har rätt antal så att säga, det bevisar ju bara att hbg inte har folk nog för en fight själva. Nu är jag ju inte expert i detta ämnet som sagt. Hoppas malmö är duktiga i sina firmor, finns det några videor på true rockers eller malmö finest i box?

Edit: Fel, tydligen.
Senast redigerad av Heyn 2013-07-03 kl. 18:35.
Citera
2013-07-03, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba
Skum fråga, men vilken är sveriges MINSTA ligistliga?
Örgryte? Landskrona? Varberg?

Helsingborg (utan danskar).
Citera
2013-07-03, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heyn
Finns väl nåt klipp mot från ett box mot FB som ägde rum för några år sen. Hittar det inte på youtube nu.

TR var betydligt färre, men boxet var jämt under flera minuter. Det var ganska omtalat i den här tråden då nån idiot från TR hoppade på en golvad motståndare, det hände ganska nära kameramannen.

Nån som sitter på en länk?

Fel. Det var YYY/BB som numera är med i Firman Boys mot Malmö Yngre som numera är TR.
Senast redigerad av bustusgbg 2013-07-03 kl. 18:35.
Citera
2013-07-03, 18:34
Medlem
DoktorEbbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
Helsingborg (utan danskar).

Ligger nog nåt i det.
Har bara hört negativa saker om FL. Främst att dom är fegisar.
Citera
2013-07-03, 18:35
Medlem
Heyns avatar
Citat:
Fel. Det var YYY/BB mot Malmö Yngre.

Ok, då ber jag om ursäkt om vi nu pratar om samma klipp.
Citera
2013-07-03, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Helsingborg är livrädda. Brukar ringa oss med några års mellanrum och boka box som dom aldrig dyker upp på.
Oftast med förevändningen att deras danskar inte kan komma...
Riktigt bra krigat Gais, ni förtjänar respekt!

Stämmer detta? Skulle inte förvåna mig...

Citat:
Sverigescenen skrev:Att Helsingborgs Frontline kontaktat DFG veckan före match och lagt fram det mest märkliga förslag. Eller vad sägs om; "Finns intresse att skicka ner ett gäng kids för att möta våra yngre?...ingen prestige alls...vi kan till och med gå ut och mörka fighten efteråt...inget snack om resultat eller nåt...är inte en fråga om att vinna"...
Senast redigerad av bustusgbg 2013-07-03 kl. 18:56.
Citera
2013-07-03, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho

Citat:
Sverigescenen skrev: att ett 20-tal yngre grabbar från MFF drabbade samman med en likaledes yngre 20-manna mobb från FCK/HIF under ett förbestämt möte vid Östervärn Station i Malmö den 27/11. Efter en flera minuter lång batalj avgick gästerna med segern. Fyra personer till sjukhus enligt uppgift...

Man börjar fan undra om Helsingborg nånsin kört själva? Alla box man hittar om dom på Sverigescenen står samma. Att dom hade danskar med sig osv. Om lag som Örebro, Öis, LHC osv klarar av att köra själva, varför inte ni Helsingborg?
Citera
2013-07-03, 18:52
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Fel. Det var YYY/BB som numera är med i Firman Boys mot Malmö Yngre som numera är TR.

va malmö dem i vit mundering?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in