2013-07-03, 14:26
Medlem
Fitnessgirls avatar
Egentligen, varför krångla till det. Är man den siste som under kvällen umgåtts med en person som sedan dagen efter anmäls försvunnen/utsätts för brott är väl allt annat konstigt än att själv kontakta polisen omedelbart och informera dem om vad man vet och i möjligaste mån hjälpa till.
Citera
2013-07-03, 14:27
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Jag är en ganska skeptisk person. Därför undrar jag om någon kan kika på denna bild och säga om den är äkta eller om någon försöker lura foliehatten av mig:

http://img838.imageshack.us/img838/9499/nf91.jpg
Citera
2013-07-03, 14:28
Medlem
bytess avatar
Han nekar till brott.

36-åringen och den saknade kvinnan var vänner, ej pojk-flickvän, enligt advokaten.

Jag är av den åsikten att det är väldigt, väldigt lösa grunder som han är anhållen på. // Tommy Nilsson

Advokaten bekräftad: Tommy Nilsson som någon innan skrev.

Källa: http://ttela.se/nyheter/trollhattan/...r-hos-kvinnan-
Senast redigerad av bytes 2013-07-03 kl. 14:36.
Citera
2013-07-03, 14:29
Medlem
Puertis avatar
Det faktum att han kliver in på polisstationen med sin advokat säger det mesta. AJ är GM. Gällande BO så tyder det mesta på att hon redan är död och det skulle förvåna mig mycket ifall vi inte får ett snabbt avslut på denna utredning.
Citera
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Jag är en ganska skeptisk person. Därför undrar jag om någon kan kika på denna bild och säga om den är äkta eller om någon försöker lura foliehatten av mig:

http://img838.imageshack.us/img838/9499/nf91.jpg

Där har vi något som är väldigt intressant! Ska man tro på att AJ's bästa kompis blivit bestulen på hans bil och blivit uppbränd på hunneberg, i samma veva som allt detta?
Citera
Medlem
AussieRedMans avatar
Usch vad tragiskt, hittades barnet i blodpölarna? Finns risk för en "Dexter"-variant om inte barnet får psykhjälp.
Citera
2013-07-03, 14:30
Medlem
Jag sätter mitt kaffe på att Andrea* har klappat till henne hårt och på grund utav hennes blödarsjuka, så har det blivit lite värre än vad psykopaten först hade tänkt. Anledningarna kan vara svartsjuka, men även så simpelt som att hon klagat på hans matlagning. En sådan herre kräver att bli uppskattad, för annars kan det gå riktigt illa.
Citera
2013-07-03, 14:31
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bytes
Han nekar till brott.

36-åringen och den saknade kvinnan var vänner, ej pojk-flickvän, enligt advokaten.

Jag är av den åsikten att det är väldigt, väldigt lösa grunder som han är anhållen på. // Tommy Nilsson

Advokaten bekräftad: Tommy Nilsson som någon innan skrev.

T*mmy N*lsson är för övrigt en riktig jubelidiot. Större praktåsna till advokat får man leta efter. Går den anhållne fri, så är det inte advokatens förtjänst iaf.
Senast redigerad av CannonDorf 2013-07-03 kl. 14:55.
Citera
2013-07-03, 14:31
Medlem
bytess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Där har vi något som är väldigt intressant! Ska man tro på att AJ's bästa kompis blivit bestulen på hans bil och blivit uppbränd på hunneberg, i samma veva som allt detta?

Han lär ju ha märkt att sin bil är stulen, och isådannafall anmält den stulen.
Det hände trots allt för tre dagar sedan, och nu kliver han ut och berättar det!
Citera
2013-07-03, 14:32
Medlem
Drfedeis avatar
Citat:
Håller med! Ska man tro på att allt det sker i samma veva... eller att bilen är utbränd för att dölja spåren Idioti att han ens uppdaterar sin status om det, vilket stolpskott
Citera
2013-07-03, 14:33
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:

Det skall man inte alls tro. Jag har inte facebook och kommer aldrig att skaffa så jag kan inte bekräfta eller dementera bilden. Men du kanske kan kolla mot originalet och sedan bekräfta eller avfärda ledtråden.

Om det är bekräftat kan det vara så att den som körde denna bil var med vid Kvarnsjön. Det var ett par skoavtryck som sjönk ned mycket mer än mina i samma längd så det var en person som bör ha vägt en hel del alternativt burit på sten.

Sedan måste man ju få bekräftat att bilen på östra Hunneberg kan ha varit en S40.
Citera
2013-07-03, 14:33
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-0-0
Information om bilden på smörgåsen AJ skulle äta hos mamma!

Citat:
Profile Class Display Device Profile
Color Space Data RGB
Profile Connection Space XYZ
Profile Date Time 2012:01:25 03:41:57
1 year, 5 months, 9 days, 1 hour, 12 minutes, 27 seconds ago
Profile File Signature acsp
Primary Platform Apple Computer Inc.

Citat:
hur ofta har man så fel datum på en telefon?

Raden Profile Date Time tolkar jag som att det är datumet då Apple eller någon annan skapade någon slags färgkorrigeringstabell, och har inte något med när bilden togs att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in