2013-07-03, 10:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
borttagen
Nej, ersätt * med n.
Citera
2013-07-03, 10:19
Medlem
joppeeys avatar
Tycker du att det e okay att hennes pappa har figurerat här då??? Med hela sin bakgrund osv?????
Skriva gärna till alla andra som spekulerar då jag endast har ställt en fråga här!!!!! E mamman guds ängel då??

Citat:
Ursprungligen postat av Urbanears
Men allvarligt? Varför undra vem IF´s Mamma är? Sluta spekulera om de anhöriga, de läser också här och borde väl ha tillräckligt med bekymmer och elände mitt i detta, utan att deras ev facebooksidor ska figurera här för offentlig läsning? Hjälp till att leta eller skaffa ett eget liv istället för att leka kriminalpoliser, har ni inga arbeten eller? gå ut och leta då, Här hittar ingen henne!

IF´s Mamma tar hand om sina barnbarn och tänk efter hur det känns för henne, som ser i barnens ögon deras saknad och inte kan svara på var deras mamma är.

Din gissning på namn kan jag säga är 100% fel.
Citera
2013-07-03, 10:20
Medlem
Finns ingen anledning att blanda in ett barn i detta.

Det är lätt att hitta AJ, räcker att skriva Anderas Amore på facebook i sökfältet.

Alla kvinnors kärleksgud
Citera
2013-07-03, 10:21
Bannlyst
Söker man i Dannebackenfallet

Citat:
Polisen fortsätter leta efter den försvunna kvinnan i Trollhättan, som befaras utsatts för ett brott. Nu söks också en man av polisen, som man vill ha information från.

– Ja, det stämmer! Vi vill komma i kontakt med ytterligare en person för att få information, säger Christer Fuxborg, polisens presstalesman. Enligt uppgift ska han vara i 35-årsåldern?
– Jag vet ingen ålder, men för mig låter det som lite gammalt, säger Fuxborg.
Man har även pratat med släktingar och folk i kvinnans närhet för att kunna kartlägga var hon senast har setts i livet.

Har Missing Peoples senaste insatser i går gett någon ny information?
– Nej, jag har inte sett några rapporter från dessa ännu, säger Fuxborg.
I dag planeras ytterligare en skallgångskedja i bland Missing Peoples regi med start klockan 17.

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2231511-soker-man-i-dannebackenfallet
Är det AJ som de letar efter nu?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Men herregud vilken galning han har alltså barn också

Det är inte bara det som är galet. Än mer galet är att det finns tjejer som vill vara tsm med honom.

Polisen vill tala med honom. Han är fortf inte efterlyst eller misstänkt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
fast nu har jag pratat med en av de han växte upp med och han bekräftade tydligt att det var morot som var en av de som brände ned mosken.
Kan hända han va med. Men de va inte han som åkte dit. De va en helt annan.
Namnet börjar på J
Citera
2013-07-03, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
fast nu har jag pratat med en av de han växte upp med och han bekräftade tydligt att det var morot som var en av de som brände ned mosken.

Men snälla, morot satt häktad för tiden för branden. Hur ska han ha kunnat tända på när han satt bakom lås och bom?
Citera
2013-07-03, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roughtuoube
Det är inte bara det som är galet. Än mer galet är att det finns tjejer som vill vara tsm med honom.

Polisen vill tala med honom. Han är fortf inte efterlyst eller misstänkt.
Det är väl samma typ av personer som blir förälskade i galningar som Charles Manson. De tror säkert att de ska kunna göra dom snälla.
Citera
2013-07-03, 10:35
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Hoppas Cl*ff får tag på honom... För mänsklighetens bästa.

Är C*iff den typen som skulle inte skulle dra sig för att ge nån en omgång och har han stark beskyddar instinkt gentemot sin familj, ja då får nog Polisen rappa sig lite.
Citera
2013-07-03, 10:37
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppeey
Undrar om Idas mamma heter Suzann* Fäl*ing eller vem som e hennes mamma Om det e denna Su*anne så verkar hon ju ha en himla massa ungar Undrar hur Idas mamma e, har ju stått så mycket om hennes pappa & då undrar man ju om mamman också....

På hennes facebook sida har hon inte uppgett Ida som sin dotter men bland annat en tjej som är syster med Ida, de kan ju ha samma pappa, men jag håller med har en himla massa barn
Citera
2013-07-03, 10:44
Medlem
nattsmurfens avatar
Polisen verkar inte ha någon direkt koll på vad dom gör här i området. Nu var dom här och knackade på för andra gången: "Vi ville bara kolla om vi har varit och frågat dig tidigare" Ja svarade jag, ni var här i förrgår och skrev upp mitt namn. "Bra då har vi koll i alla fall" sade han. Hehe, det är ju det dom inte har...
Citera
2013-07-03, 10:54
Bannlyst
Polisen söker pojkvänner i Dannebackenfallet

Citat:
Polisen söker flera män för att få klarhet i vad som kan ha hänt den 23-åriga försvunna småbarnsmamman från Trollhättan.
– Det är före detta pojkvänner vi letar efter, säger Sten-Rune Timmersjö vid länskriminalen.

Samtidigt fortsätter polisen strax sitt sökande på östra Hunneberg, den plats där det i går gjordes "vissa fynd". Vad det är för fynd kommenteras dock inte. Däremot avfärdas en del av de saker, framför allt klädesplagg och skor, som Missing People har hittat under sina insatser.
– De har legat ute för länge för att kunna ha något samband med kvinnan, säger Timmersjö.

Han bekräftar att polisen hört några tidigare pojkvänner till 23-åringen. Men att det finns fler som polisen vill komma i kontakt med.
– Ja det är flera män vi vill ha tag på. Och även en del tjejer, kompisar till henne.

Enligt Sten-Rune Timmersjö har svaren på analysen av det blod som upptäcktes i trapphuset och kvinnans lägenhet ännu inte redovisats. Därför vet polisen inte om det matchar 23-åringens blodgrupp. Att brottsrubriceringen fått tillägget misstänkt människorov till tidigare mord alternativt dråp förklaras med att ingen kropp hittats.
– Därmed finns det en liten teoretisk möjlighet att personen är vid liv.

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2231511-polisen-soker-pojkvanner-i-dannebackenfallet
Jag hoppas verkligen att de hittar kvinnan nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in