2013-07-03, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Okej jag läste någonstans 23?

23 kan jag lova med full säkerhet att han inte är. Då han förekommer i brottsregister redan 93 vad jag vet utan att ha sett det.
Citera
2013-07-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Men herregud vilken galning han har alltså barn också
Japp en dotter. 14-16 år är inte helt säker på ålder men där nån stans
Citera
2013-07-03, 09:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellfredrik
Som sakt de är ju bara lite va han har gjort. Den gången han sköt in i sin exsambos lgh var ju även hans egen dotter i lgh. Den här mannen är psykopat tro mig

Ja jag tror dig. Läste om en incident 2012 vid Sylte tror jag det hette där en man i 35-års åldern stuckit en kniv i en lägenhetsdörr och hotat personerna där inne. Inte det du menar? Fast här var ju en kniv inblandad.
Citera
2013-07-03, 09:53
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadlamb
23 kan jag lova med full säkerhet att han inte är. Då han förekommer i brottsregister redan 93 vad jag vet utan att ha sett det.

Ne 23 bast ser han då inte ut att vara. Hoppas de får tag i honom och att I*a hittas välbehållen.. Ja om man får hoppas..
Citera
Medlem
joppeeys avatar
Undrar om Idas mamma heter Suzann* Fäl*ing eller vem som e hennes mamma Om det e denna Su*anne så verkar hon ju ha en himla massa ungar Undrar hur Idas mamma e, har ju stått så mycket om hennes pappa & då undrar man ju om mamman också....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag tror dig. Läste om en incident 2012 vid Sylte tror jag det hette där en man i 35-års åldern stuckit en kniv i en lägenhetsdörr och hotat personerna där inne. Inte det du menar? Fast här var ju en kniv inblandad.
Nä detta hände på karlstorp
Citera
2013-07-03, 09:55
Medlem
Mouchinos avatar
Nån som vet vad AJ jobbar med, han verkar ju onekligen rätt tät som kan resa så som han gör och leva flott under tiden?
Citera
2013-07-03, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskbanken
Verkar som flera av AJs sk vänner börjar inse att han är den möjligt skyldige.
De vill nog inte kännas vid honom när de börjar inse sanningen..

Vid AJs första uppdatering var det 18 som gillade hans inlägg och tre kommentarer..

Nu är det endast 15 som gillar och en borttagen kommentar..

Liten detalj bara..

"Andréas Amore Johansson
måndag i närheten av Gränna, Jönköpings Län via mobil
Ett första stop i Gränna sen vidare till Motala, Örebro, Karlstad för att landa i strömstad:-) Gott med lite sol idag iaf;-)
Dela
15 personer gillar detta.

Peter Skoglund Åkt vilse?
måndag kl. 21:01 via mobil

Terez Berthage Hoppas du slipper massa regn
måndag kl. 22:36"

Intressant att flashbackarna gör polisens analys på en timma och idag börjar efterlysa den där AJ.

Ganska uppenbart vem som är skyldig, frågan är bara vart han dumpade henne

Och nu finns bara en kommentar kvar..
Citera
2013-07-03, 09:57
Medlem
Har bestämt för mig att den misstänkta gärningsmannen var en av dem som brände ned mosken i trollhättan på 90-talet.
Citera
2013-07-03, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
Har bestämt för mig att den misstänkta gärningsmannen var en av dem som brände ned mosken i trollhättan på 90-talet.
Va en helt annan som gjorde de. Alltså inte morot som många tror
Citera
2013-07-03, 10:02
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellfredrik
Japp en dotter. 14-16 år är inte helt säker på ålder men där nån stans

Dottern är nu 16år och hennes mamma är 34. De har fått utstå mycket skit av AJ genom åren tyvärr
Citera
2013-07-03, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn

Nej. Däremot ingick han ju i samma krets av bekanta som gärningsmännen så att säga, så hade han inte haft annat för sig den dagen (han satt häktad) hade han nog grillat en och annan marshmallow på platsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in