2013-07-03, 02:15
Medlem
-Lejonkungen-s avatar
Bland de tjejer man charmar ( ) finns det en stor skara som aldrig svarar när man ringer upp dem eller messar. T.o.m tjejer som man pratat med dagtid som gett ut sitt nummer själv till en svarar inte alltid när man hör av sig. Fattar inte varför damerna heller ger ut sitt nummer på eget initativ och sedan inte svarar. Bl.a. dessa tjejer vill jag undvika totalt att ta nummer ifrån om det finns någon möjlighet.

Dock låter det ganska desperat att säga till en tjej exempelvis "jag tar bara ditt nummer om du svarar när jag ringer". Men hur fan löser man detta. Jag har inget problem med att få en diss rakt i ansiktet, det gör mig inget, jag vill bara sålla bort de tjejer som har detta beteende (ge ut nummer och sedan inte svara).

Självklart förstår jag att de kan finnas miljoner olika anledningar till att vissa inte svarar. Det jag är ute efter är något smidigt sätt att bara sålla bort dessa tjejer som sagt Om det nu går...
Citera
2013-07-03, 02:16
Bannlyst
Många ger väl numret för att slippa dig helt enkelt?
Citera
2013-07-03, 02:23
Medlem
adolescenss avatar
Precis, jag tror många ger dig ett nummer för att slippa dig. De ger antagligen inte ens rätt nummer utan byter ut en siffra. Den brukar jag köra på eller så ger jag min pappas nummer

Och det gör iallafall jag för att slippa tjatet och kunna fortsätta med whatever jag håller på med vid just det tillfället.
Citera
2013-07-03, 02:25
Medlem
-Lejonkungen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackThis
Många ger väl numret för att slippa dig helt enkelt?

Mycket möjligt!..Dock finns de även dem som svarar och man träffas.

Det finns även dem som kommer fram och ger sitt nummer till mig på eget initativ utan att man pratat med dem för att sedan inte svara när man hör av sig.

Dock var jag inte intresserad av det, utan mer hur man enkelt kan klargöra om personen är intresserad eller inte..Dvs om de bara vill "slippa" mig som du sa
Citera
2013-07-03, 02:27
Medlem
-Lejonkungen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolescens
Precis, jag tror många ger dig ett nummer för att slippa dig. De ger antagligen inte ens rätt nummer utan byter ut en siffra. Den brukar jag köra på eller så ger jag min pappas nummer

Och det gör iallafall jag för att slippa tjatet och kunna fortsätta med whatever jag håller på med vid just det tillfället.

Mjo är i princip alltid rätt nummer om man slänger in och kikar ägaren på eniro

Sedan om man ringer har de ingen aning vem det är som ringer då mitt nummer inte finns på eniro eller på internet någonstans

Men men kan vi gå åter till temat :]
Senast redigerad av -Lejonkungen- 2013-07-03 kl. 02:30.
Citera
2013-07-03, 02:31
Medlem
kattapan2s avatar
Har du provat att smsa innan? Jag svarar t.ex inte på okända/dolt nr, kan ju vara något sånt.
Citera
2013-07-03, 02:39
Medlem
-Lejonkungen-s avatar
Brukar mest ringa på sistone, det är så omständigt att smsa och ha sig..Dock tror jag det har gått bättre när man messar än när man ringer. Pallar dock inte längre med messandet som man gjorde när man var yngre..Tar 46 år innan man bestämmer något över sms

Jag tror typ inte det finns ett bra sätt att verkligen utröna om en tjejer är intresserad av att ses senare än när man verkligen hör av sig senare.
Citera
2013-07-03, 02:48
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Lejonkungen-

Det finns även dem som kommer fram och ger sitt nummer till mig på eget initativ utan att man pratat med dem för att sedan inte svara när man hör av sig.

Hajahahahaha, går Tjejer fram till dig på stan och säger "åh Lejonkumgen, ta mitt nummer snälla", för att sedan bara inte svara?
Citera
2013-07-03, 02:56
Medlem
-Lejonkungen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galvestonen
Hajahahahaha, går Tjejer fram till dig på stan och säger "åh Lejonkumgen, ta mitt nummer snälla", för att sedan bara inte svara?

Mja på krogen, eller på universitetet, hemmafest att de kommit fram, det är ju inte varje dag det händer, men det händer ibland..Självklart framstår jag som en uppblåst myttare som säger det här, men så är det.

Ibland har man börjat prata med tjejer och de förslår ett nummerutbyte själva, sedan svarar de inte..Det är ju därför jag är ställd själv

Hade du något tips som rör frågeställningen i tråden eller ville du bara försöka göra narr av mig?
Citera
2013-07-03, 03:39
Medlem
Är det verkligen så energikrävande att vissa inte svarar? Så himla ofta kan det ju inte förekomma så det är något du behöver störa dig på och försöka hitta en lösning för?

Citat:
Brukar mest ringa på sistone, det är så omständigt att smsa och ha sig..Dock tror jag det har gått bättre när man messar än när man ringer. Pallar dock inte längre med messandet som man gjorde när man var yngre..Tar 46 år innan man bestämmer något över sms

Man kan börja med att skriva sms, och sen ringa upp?
Senast redigerad av Shamas 2013-07-03 kl. 03:42.
Citera
2013-07-03, 04:21
Medlem
Citat:

Dock var jag inte intresserad av det, utan mer hur man enkelt kan klargöra om personen är intresserad eller inte..Dvs om de bara vill "slippa" mig som du sa

Låterju jäkligt suspekt hördu. Finner du någon anledningen till det beteendet?
Citera
2013-07-03, 04:25
Medlem
Citat:
Mja på krogen, eller på universitetet, hemmafest att de kommit fram, det är ju inte varje dag det händer, men det händer ibland..Självklart framstår jag som en uppblåst myttare som säger det här, men så är det.

Ibland har man börjat prata med tjejer och de förslår ett nummerutbyte själva, sedan svarar de inte..Det är ju därför jag är ställd själv

Hade du något tips som rör frågeställningen i tråden eller ville du bara försöka göra narr av mig?

Isåfall har dom antagligen flera killar som ringer och orkar inte svara. De kommer inte ihåg dig så väl och har ingen aning (?) om vems numret är.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in