Citat:
Ursprungligen postat av
Erosenin
Rossi spelade nyligen en välgörenhetsmatch i USA, spelade 70 min. Men mest på skoj får man anta, enligt han själv var han helt slut efteråt. Han sa även efter matchen att han kommer vara 100% när säsongen drar igång och satsar på att starta premiären.
Övertygad om att han kommer vara i god form när serien drar igång. Ska bli riktigt kul att följa hans framfart kommande säsong.
Nu har även Luca Tonis kontrakt gått ut, vet inte hur han tänker. Inbillar mig att han gärna vill stanna, men samtidigt få speltid. Med en spelsugen Rossi och en Gomez på väg in samt en hyperintressant Ljajic är det nog svårt för Toni att vara annat än fjärde val. Har skrivits lite om Hellas Verona, får se hur det blir.
Notera även att Viviano och Migliaccio byter lila mot rosa i och med att deras lånekontrakt gick ut igår. Känns osannolikt att den förstnämnde spelar Serie B nästa säsong, kanske Migliaccio också, men om det är något jag hade velat se i laget är det en köttare på mitten. Haha, tänk att se Gattuso gorma vid sidlinjen åt Migliaccio som bara får stå och ta emot skiten.