2013-07-02, 21:56
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Dom storma ju aldrig in i någon av dom lägenheterna, det är då man har hundar tror jag. Tror inte att dom hade hundar är inne, men vettefan :P

Dom BÖR ju ha sökt igenom varje våningsplan med hund om det är blod i hissen. Det tror jag inte polisen skulle missa att tänka på. Och hunden kan säkerligen markera utanför en lägenhet, dom är ju inte täta liksom. Samt att blodspår måste ju ha lett in till lägenheten, även om dom är upptorkade så pass att dom inte syns, så finns det ju ändå spår som en hund kan snappa upp....

Så att hon skulle vara kvar i huset känns ju föga troligt, annars bör varenda polis som har vart med i det här ärendet sägas upp på stört på grund av inkompetens. Och så pass illa tror jag inte om polisen, inte ens i Sverige
Citera
2013-07-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Men bör man inte ha haft hundar där då?

Känns som att en hund borde markera om blodspåret faktiskt dras in i en lägenhet. För så kliniskt rent tror jag omöjligt att en person kan torka rent, och OM man torkar så pass rent så måste ju stanken av rengöringsmedlet ligga som en jävla matta på det våningsplanet?...

Sen kanske kidnapparen kom på ett sätt så att han kunde bära in henne i lägenheten utan att det skulle droppa blod till hans lägenhet. Killen som bankade på hennes dörr några gånger, som någon här sade, kan också ligga bakom detta. Med tanke på att det var blod i hennes lägenhet direkt när polisen kom in dit. Han kanske kom dit och bankade igen, till slut öppna hon dörren och han gick på henne. Det var ju alltså blod direkt vid dörren när dom kom in. Undra hur dom löser detta
Senast redigerad av boewgleif 2013-07-02 kl. 22:00.
Citera
2013-07-02, 22:00
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Sen kanske kidnapparen kom på ett sätt så att han kunde bära in henne i lägenheten utan att det skulle droppa blod till hans lägenhet. Killen som bankade på hennes dörr några gånger, som någon här sade, kan också ligga bakom detta. Med tanke på att det var blod i hennes lägenhet direkt när polisen kom in dit. Undra hur dom löser detta

Jo men hur lyckas man bära in en hel kropp utan att någon märker något och bli så pass rent att hundar inte snappar upp det?

Slängde dom in henne genom fönstret så måste det ju vara spår fram tid..

Om han inte gick runt med en stor plastrulle som han snabbt som fan linde in kroppen i, och sen skurade så pass rent att inte ett enda spår fanns kvar...det känns lite väl otroligt...
Citera
2013-07-02, 22:01
Medlem
Citat:
Knackat ja.. dom kanske bara frågade om dom sett/hört något? Hur vet du om dom gick in i alla lägenheter? "Kidnapparen" kanske lämnade sin lägenhet medan hon var kvar och då kanske inte polisen gick in i just den lägenheten, tror inte dom bryter upp dörren för att fråga om han/hon vet ngt
De gick in i min lägenhet och hade ett papper där de kryssade i alla de frågat.
Citera
2013-07-02, 22:02
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Rubrik ändrad.
//Moderator
Citera
2013-07-02, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illuminati1337
De gick in i min lägenhet och hade ett papper där de kryssade i alla de frågat.

Bor du i samma hus? Jo men det är fortfarande inte säkert om de gick in i ALLA lägenheterna i hennes hus.
Citera
2013-07-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-0-0
lördag
Passar på att åka förbi morsan när jag ändå är i Trollhättan och bjuda henne på en väldigt god nybakad baguette med serranoskinka och smält ost. Rekommenderas starkt till er som uppskattar det enkla men ändå smakrika:-)

från https://www.facebook.com/andreas.a.johansson.35?fref=ts

Är ju som sagt väldigt märkligt!
Skrivit på Lördag 12.42 och gillat av I,H. Då nvar hon med i alla fall
Citera
2013-07-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Skrivit på Lördag 12.42 och gillat av I,H. Då nvar hon med i alla fall

Hur vet du att det är skrivit 12:42? Ja, väldigt konstigt!
Citera
2013-07-02, 22:08
Medlem
Citat:
Hur vet du att det är skrivit 12:42? Det kan man ju bara se om man är vän med honom.
Lägg muspekare på dagen i inlägget, så ser du klockslaget, när inlägget postades.
Citera
2013-07-02, 22:08
Medlem
Om det finns en granne som kanske är lite enstöring så kan ju en teori vara att det är dennes blod. Hen kan ha hamnat i luven med nån av killarna i tråden och blivit dödad. Sen har Id* och killen burit upp hen till lägenheten och sen burit ner och forslat bort kroppen. Id* kanske ville gå till polis och blev även hon slagen och sedermera bortrövad.
Citera
2013-07-02, 22:09
Medlem
AJ var/är en passionerad fiskare. Börja kolla var han fiskar med nån anhörig/vän (avd. att människor är vanedjur).

$0.02
Citera
2013-07-02, 22:12
Medlem
Det med klockan vet tydligen inte polisen...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17062572.ab

22 juni: Ida förklarar sin kärlek till sin son i en statusuppdatering på Facebook.

TORSDAG: Sista statusuppdateringen på Facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in