2013-07-02, 21:44
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illuminati1337
Polisen har knackat på varenda dörr i hela kvarteret!

Men kanske inte gått in och kollat igenom alla lägenheter?
Citera
2013-07-02, 21:44
Medlem
Citat:

Knackat ja.. dom kanske bara frågade om dom sett/hört något? Hur vet du om dom gick in i alla lägenheter? "Kidnapparen" kanske lämnade sin lägenhet medan hon var kvar och då kanske inte polisen gick in i just den lägenheten, tror inte dom bryter upp dörren för att fråga om han/hon vet ngt
Citera
2013-07-02, 21:45
Medlem
Är det inte underligt att man inte påträffat blod utanför ytterdörren (ej lägenhetsdörren)?
Citera
2013-07-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roughtuoube
Är det inte underligt att man inte påträffat blod utanför ytterdörren (ej lägenhetsdörren)?

Det är det jag menar. Hon kan lika gärna vara kvar i huset.
Citera
2013-07-02, 21:47
Medlem
Citat:

Det räcker med att man inte öppnar dörren för polisen, så kommer dom gå därifrån. Dom kommer inte bryta upp dörren så länge personen inte är misstänkt
Citera
2013-07-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Kanske P.T https://www.facebook.com/pe*.p.torstens*on?fref=ts
Hur kan man ens få en tjej om man ser lika mongo och ful ut som PT? Vem är hon där sabin* nikit* (a) slår han henne också hon är bara 98? Slår han henne också? Är han pedofil?
Citera
2013-07-02, 21:51
Medlem
Citat:
Hur kan man ens få en tjej om man ser lika mongo och ful ut som PT? Vem är hon där sabin* nikit* (a) slår han henne också hon är bara 98? Slår han henne också? Är han pedofil?

Vettefan vad dom har för relation.. men *abin*a är oskuld. Allt detta är så jävla skumt, blir intressant att veta vad som hände egentligen..
Citera
2013-07-02, 21:51
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Det räcker med att man inte öppnar dörren för polisen, så kommer dom gå därifrån. Dom kommer inte bryta upp dörren så länge personen inte är misstänkt

Men bör man inte ha haft hundar där då?

Känns som att en hund borde markera om blodspåret faktiskt dras in i en lägenhet. För så kliniskt rent tror jag omöjligt att en person kan torka rent, och OM man torkar så pass rent så måste ju stanken av rengöringsmedlet ligga som en jävla matta på det våningsplanet?...
Citera
2013-07-02, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Men bör man inte ha haft hundar där då?

Känns som att en hund borde markera om blodspåret faktiskt dras in i en lägenhet. För så kliniskt rent tror jag omöjligt att en person kan torka rent, och OM man torkar så pass rent så måste ju stanken av rengöringsmedlet ligga som en jävla matta på det våningsplanet?...

Dom storma ju aldrig in i någon av dom lägenheterna, det är då man har hundar tror jag. Tror inte att dom hade hundar är inne, men vettefan :P
Citera
2013-07-02, 21:54
Medlem
Hur många lägenheter är det i trappuppgången?
Citera
2013-07-02, 21:55
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bytes
Varför låser folk sig fast på Hunneberg, pga ett fynd.
Han kan likaväl ha varit vid halleberg sjön, den är enkel att komma intill och är alltid ödelägen på folk, är där själv dagligen med hunden och promenerar, du kommer ända ner till sjö kanten med bilen, 5-6m tills det är en stor sjö, djup nog att droppa någon....

Kollade på google maps och kom till ett villa område och ett dagis i närheten men sen fortsatte jag och kom in på en smal asfalterad skogsväg som verkar sträcka sig en bra bit alltså och rätt ödsligt verkar det vara där. Vet inte om det är Hallebergsvägen men Perfekt ställe om man vill dumpa en kropp. Har man sökt där? Men ligger sjön i anslutning till den vägen? Jag har ju noll lokal kännedom vad gäller Trollhättan. Om det nu är AJ, hur väl känner han till områdena och är han Trollhättanbo sen tidigare?
Citera
2013-07-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Listig
Hur många lägenheter är det i trappuppgången?
3 Varje våning tror jag, 3-4 våningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in