2013-07-02, 21:02
Medlem
"M******** B******* Alla är helt fantastiska! Så många frivilliga som kom. Hela föreningen ska ha en eloge för kaffe , dricka och lite mackor. Detta var första gången för mig eftersom Id* är min styvdotter men det blir absolut inte den sista heller. Hoppas på att någon kan bjuda in Andre*s 😊han borde undra vart hans flickvän är o vara med o leta.nu är kl över fyra så några timmars Sömn innan jag o Id*s pappa dyker upp igen/ glöm inte att ni är guld värda allihopa"

Detta skrev I.F styvmamma på MPS sidan. A.J var alltså hennes pojkvän. A.J försöker bara att skaffa sig ett alibi med sin facebook status där han skriver att han reser!
Citera
2013-07-02, 21:03
Medlem
bytess avatar
Kan han ha grävt ner henne i Bergslagsparken? Intill Pizzeria arena?

Många här verkar vara kompis med A.J och kompisar till honom.

Kan ni vara snälla och ta screenshots, igår var det någon som skrev ett "hot" inlägg till A.J på facebook, te.x.

Bilder......

Edit: Intressant att TTELA ligger precis in pizzera arena, men inte fan får man några bilder... Är det bara pensionärer som jobbar där?
Senast redigerad av bytes 2013-07-02 kl. 21:07.
Citera
2013-07-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bytes
Kan han ha grävt ner henne i Bergslagsparken? Intill Pizzeria arena?

Många här verkar vara kompis med A.J och andra folk som är involverade i tråden.

Kan ni vara snälla och ta screenshots, igår var det någon som skrev ett "hot" inlägg till A.J!

Bilder......

Allt är väl möjligt men känns ganska dumt o ge sig på att olagligt begrava någon såpass centralt.
Citera
2013-07-02, 21:10
Medlem
0-0-0-0s avatar
lördag
Passar på att åka förbi morsan när jag ändå är i Trollhättan och bjuda henne på en väldigt god nybakad baguette med serranoskinka och smält ost. Rekommenderas starkt till er som uppskattar det enkla men ändå smakrika:-)

från https://www.facebook.com/andreas.a.johansson.35?fref=ts

Är ju som sagt väldigt märkligt!
Citera
2013-07-02, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
"M******** B******* Alla är helt fantastiska! Så många frivilliga som kom. Hela föreningen ska ha en eloge för kaffe , dricka och lite mackor. Detta var första gången för mig eftersom Id* är min styvdotter men det blir absolut inte den sista heller. Hoppas på att någon kan bjuda in Andre*s 😊han borde undra vart hans flickvän är o vara med o leta.nu är kl över fyra så några timmars Sömn innan jag o Id*s pappa dyker upp igen/ glöm inte att ni är guld värda allihopa"

Detta skrev I.F styvmamma på MPS sidan. A.J var alltså hennes pojkvän. A.J försöker bara att skaffa sig ett alibi med sin facebook status där han skriver att han reser!
Vi vet ju inte om denna andreas är just A.J men troligtvis. Någon kanske ska ringa A.J och fråga om han hänger med och leta efter I.H
Citera
2013-07-02, 21:11
Medlem
bytess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-0-0
lördag
Passar på att åka förbi morsan när jag ändå är i Trollhättan och bjuda henne på en väldigt god nybakad baguette med serranoskinka och smält ost. Rekommenderas starkt till er som uppskattar det enkla men ändå smakrika:-)

från https://www.facebook.com/andreas.a.johansson.35?fref=ts

Är ju som sagt väldigt märkligt!

"Materialet är inte tillgängligt för tillfället"

Kan du ta lite screenshots från hans logg, senaste 4 dagarna?
Citera
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illuminati1337
Vi vet ju inte om denna andreas är just A.J men troligtvis. Någon kanske ska ringa A.J och fråga om han hänger med och leta efter I.H
Det är han, det kan jag intyga.
Citera
Medlem
Lånat konto för att skriva detta:

S.B. är ju utesluten av polisen enligt honom själv, men är det någon som vet något huruvida blodet i hans trappuppgång skulle vara från samma B.O.
Någon nämnde tidigare att S.B. var med när mordet skedde (som vittne, vad jag förstod) men tog sig ifrån lägenheten på Dannebacken.
Finns det någon möjlighet att S.B. blivit misshandlad av G.M. så det var hans eget blod i trappuppgången?
Citera
2013-07-02, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bytes
"Materialet är inte tillgängligt för tillfället"

Kan du ta lite screenshots från hans logg, senaste 4 dagarna?

Gör det själv det funkar visst
Citera
2013-07-02, 21:15
Medlem
Kan intyga till 100% att A.J och I.F INTE var ett par utan endast en vänskapsrelation.
Citera
2013-07-02, 21:15
Medlem
bytess avatar
Varför låser folk sig fast på Hunneberg, pga ett fynd.
Han kan likaväl ha varit vid halleberg sjön, den är enkel att komma intill och är alltid ödelägen på folk, är där själv dagligen med hunden och promenerar, du kommer ända ner till sjö kanten med bilen, 5-6m tills det är en stor sjö, djup nog att droppa någon....
Citera
2013-07-02, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrocado
Lånat konto för att skriva detta:

S.B. är ju utesluten av polisen enligt honom själv, men är det någon som vet något huruvida blodet i hans trappuppgång skulle vara från samma B.O.
Någon nämnde tidigare att S.B. var med när mordet skedde (som vittne, vad jag förstod) men tog sig ifrån lägenheten på Dannebacken.
Finns det någon möjlighet att S.B. blivit misshandlad av G.M. så det var hans eget blod i trappuppgången?
Vart har du fått denna informationen ifrån? Hur tänker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in