2013-07-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orangelol
Tack för länken, vad mer bör man se från dagen? Vad har varit mest intressant?

Han skäms inte för sin politik, däremot är 75% av allt han säger plagierat från flashback. Att Fridolin var/är en flashbackare är onekligen spännande.

Däremot är han fortfarande på frontal kollisionskurs med SN, SAP, ägande mm.
Citera
2013-07-02, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Ja, expressen gjorde det. Han svara: http://www.expressen.se/nyheter/almedalen/mps-gustav-fridolin-gastade-raka-svar/

05:17 in i programmet.

Jag tyckte att det var bra att drog upp FRA & Snowden. Frågan om integritet var stor hos mig.

Tack för länken. Är inte helt säker på att hans förslag om upprustningen av miljonprogramsområdena hade tagits fram av honom om inte hans fru hade jobbat med detta på NCC. Ja, integriteten är väldigt viktig för mig med.
Citera
2013-07-02, 20:24
Medlem
Fan undra om den där Blix snart går ner på huk och suger Fridolins kuk, vilket jävla fjantpratande.
Citera
2013-07-02, 20:26
Medlem
Joe Blows avatar
Han sa i sitt tal att tre av fyra skolsalar idag har dålig luft. Det fjärde är väl i en skola som hans blattevänner bränt ner och som nu har härlig frisk luft.

Pajasen Blix lyssnar inte på ett enda svar. Mer flams och mer trams. Imitationer och busringningar medan landet eroderar. Fy fan
Citera
2013-07-02, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Osakasun
Lärar- och vårdsproblemen.

Vilket är invandringens fel.

Citat:
miljöproblemen.

Behöver inte vi i Sverige tänka på då vi är ett sådant litet land och har ingenting att säga till om. Visst kan vi fortsätta att slänga skräpet i soptunnan istället för på backen men that's pretty much it.

Citat:
ojämställdheten mellan män och kvinnor etc.

Detta är inget problem då verkligheten är så att män helt enkelt är bättre än kvinnor på det mesta.
Citera
2013-07-02, 20:29
Medlem
Betalar våra skattepengar den här jävla skitimitatören eller?!?!? Snacka om att man måste omprioritera ekonomin på SVT, detta är ju inte ens kul. Skrattretande att man ens betalar publicservice för det här. Är det Bolibompa eller en intervju med en partiledare som det ska vara?

Nu blir det debatt, Mona "Skenhelig" Sahlin sitter där.
Citera
2013-07-02, 20:31
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orangelol
Betalar våra skattepengar den här jävla skitimitatören eller?!?!? Snacka om att man måste omprioritera ekonomin på SVT, detta är ju inte ens kul. Skrattretande att man ens betalar publicservice för det här. Är det Bolibompa eller en intervju med en partiledare som det ska vara?

Ja, man skulle ha haft Måns Möller eller hela Solsidan. Eftersom det är så mycket bättre Ja, imitatörer är ju inte det roligaste. Men det finns folk som tycker det, folk skratta i bakgrunden.
Citera
2013-07-02, 20:32
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
HELVLETE vad arg jag blir på folk som försöker påtvinga andra sin jävla vegetarianism.
Kött är inte dåligt... Rött kött i ÖVERKONSUMPTION är dåligt, ALLT i ÖVERKONSUMPTION är dåligt...

Håll käften och låt folk äta vad fan dom vill....
Citera
2013-07-02, 20:33
Bannlyst
Textaren på SVT tänker på fitta medan han skriver vad Fridolin säger..

http://postimg.org/image/bbwpg85br/
Citera
2013-07-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ja, man skulle ha haft Måns Möller eller hela Solsidan. Eftersom det är så mycket bättre Ja, imitatörer är ju inte det roligaste. Men det finns folk som tycker det, folk skratta i bakgrunden.

Äsch det är inte genuint. Bara krystat på grund av att de står just där.
Citera
2013-07-02, 20:38
Medlem
Ajskrims avatar
Citat:
Ja, expressen gjorde det. Han svara: http://www.expressen.se/nyheter/almedalen/mps-gustav-fridolin-gastade-raka-svar/

05:17 in i programmet.

Jag tyckte det var bra att han drog upp FRA & Snowden i talet (tydligen inte efter manus). Frågan om integritet är stor hos mig.
Ja, det borde ju även de flesta här på Flashback uppskatta.
Citera
2013-07-02, 20:49
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123
HELVLETE vad arg jag blir på folk som försöker påtvinga andra sin jävla vegetarianism.
Kött är inte dåligt... Rött kött i ÖVERKONSUMPTION är dåligt, ALLT i ÖVERKONSUMPTION är dåligt...

Håll käften och låt folk äta vad fan dom vill....

Och vad den där lilla duktiga tonårsmiljöpartisten, som vill att vi ska tänka på framtiden och därför äta mindre kött, inte förstår är att en eventuell minskning av köttätandet i Sverige inte kommer förbättra klimatet överhuvudtaget. I det långa loppet hade inte ens ett total stopp på Sveriges totala koldioxidutsläpp minskat klimatförändringarna då Sveriges koldioxidutsläpp bara motsvarar två promille av världens totala koldioxidutsläpp.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in