2013-07-01, 18:11
Medlem
Problemet är alla arroganta människor som i välvilja tror att de är kapabla till att oskadliggöra islam under loppet av några år.

Det krävs rejäl hjärntvättning för att tvätta bort all smuts från den importerade versionen av Islam. Fy fan, se bara hur lång tid det tog att korrigera kristendomen, och den är fortfarande förjävlig i Vatikanen och USA.
Citera
2013-07-01, 18:42
Medlem
ja, du har rätt i det. Många religioner har liknande drag.
Citera
2013-07-01, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lektjej
Lite respektlöst kanske. Vad hade hänt om de gick in i en kyrka?
Det hade firats som andra världskrigets avslut i alla etablerade politiskt korrekta
hbtqxyz-feministföreningar runt om i landet och det hade påbörjats hyllningskampanjer i aftonbladet som ett ärofyllt "motstånd mot kyrkans patriarkat".

När det gäller islam byter dessa patetiska feminister skepnad och "patriarkatkritik" blir istället organiserat islam-rövslickeri där islam höjs till skyarna trots att det idag är en LÅÅÅÅÅNGT mer patriarkal ideologi än kristendomen.
Citera
2013-07-01, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
HAHAHAHHAHAHHAHA Nu sitter PK-miljöpartisterna till journalister med hela hipster skägget i brevlådan.

Vilket dilemma. Svenska journalister ÄLSKAR Femen och deras aktioner, MEN de älskar muslimer än mer. ojojoj vad göra????

Nu ska det bli spännande att se, om dessa tjejer straffas så är ju Sverige värre än Ryssland som fängslade medlemmar av Pussy Riot för en liknande "aktion"

HAHHA Julafton kom i juni i år. Nu är det jag som ska poppa popcorn och se hur Aftonbladet ska rapportera om detta.

Edit

Skulle velat se detta "lite knuffande" av en hord med kränkta muslimer, hoppas Femen filmade

"Lite knuffande", var det som för Lara Logan på det frihetsfirande Tahirtorget med 200 fingrar i varje kroppsöppning eller var det lite mer mellanmjölk?
Citera
2013-07-01, 20:58
Medlem
Kolla upp vem som finansierar FEMEN vetja. Då kanske ni lär er något. Och då kanske deras aktioner framstår i ett något annorlunda ljus. Om sanningen biter på SD-tomtarna vet jag inte dock. Man kan bara hoppas på att ni en dag öppnar ögonen och ser vem som (även) drar i era trådar.
Citera
2013-07-01, 21:02
Medlem
ronken82s avatar
Är själv antifeminist och antikulturmarxist, men denna aktionen var fanimej priceless! .För övrigt så är jag knappast förvånad att det var iranska kvinnor som stod för aktionen, då jag har mött många religiöst sekulära iranier, som inte har mycket till övers för religion, vilket givetvis är positivt :-)
Citera
2013-07-01, 22:05
Medlem
Vimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumheterna
Kolla upp vem som finansierar FEMEN vetja. Då kanske ni lär er något. Och då kanske deras aktioner framstår i ett något annorlunda ljus. Om sanningen biter på SD-tomtarna vet jag inte dock. Man kan bara hoppas på att ni en dag öppnar ögonen och ser vem som (även) drar i era trådar.

En vild gissning - en jude?
Citera
2013-07-01, 23:08
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimur
En vild gissning - en jude?

Ja, grattis! Jed Sunden har ju erkänt att han ger dem pengar.
Citera
2013-07-01, 23:48
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Vi vet från forskning att heterosexuella män, oavsett kultur, tänder sexuellt på bl.a. kvinnors bröst och kvinnors timglasformade kroppsform. Vaginan syns ju inte så mycket, så det är rätt naturligt att evolutionen har ökat den sexuella attraktionen hos andra av kvinnans kroppsdelar när kvinnor nu inte har utvecklats till att ha babianröv. Har du ens funderat över varför kvinnor har två stora bröst till att börja med?

Sedan kan ni troende tjata hur mycket ni vill om "objektifiering" och andra trosdogmer från era ovetenskapliga teorier, men har man den sexuella läggningen att man tänder på kvinnobröst, så lär man även i framtiden tända på kvinnobröst, oavsett hur mycket vissa vill tro på annat. Bara för att man tror att verkligheten är annorlunda än den faktiskt är innebär inte att verkligheten omvandlas till det man vill att den skall vara.

Bröst blev intressant för mannen när människan gick från doggystyle till fler alternativa samlagssätt. Röven och pattarna har av dessa anledningar alltid attraherat män. Kvinnor som ofta blir tagna i röven eller bakifrån kan ju utgå från att mannen helst inte vill se henne framifrån. Dags att börja raka sig eller göra något åt hästflinet flickor?

Begreppet objektifiering är helt myntat av kvinnor med en enorm okunskap om hur saker och ting förhåller sig. Dock ordnar sig detta problem när de blir runt 30 då allt börjar växa, hänga eller jäsa. Då är det plötsligt fördjävligt att inte män "objektifierar" dem längre
Citera
2013-07-02, 08:50
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumheterna

enligt wikipedia främst goyims och en jude. men skitsamma, hur kan man vara emot FEMEN, det är ju topless?
Citera
2013-07-02, 12:00
Medlem
chrizps avatar
ja det var inte lite odignifierande och desperat? är de feministerna som har misslyckats att uttrycka sig med logik och förnuft? har högre respekt för Åsa Linderborg..
Citera
2013-07-02, 18:48
Bannlyst
Femen är ju en feministisk grupp som sticker ut avskevärt mycket jämför med tex. F! och andra kvinnoförbund, det är väl en ukrainsk grupp ifrån början tror jag som har fått fäste bland vissa västasiatiska och nordafrikanska kvinnor i Europa.

Jag är också emot att man bygger religiösa byggnader, men jag skulle nog aldrig göra såhär.
Har också funderat över hur de tänker, någon som kan förklara för mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in