2013-07-02, 15:02
Medlem
Hennes facebook! https://www.facebook.com/ida.fassberg
Citera
2013-07-02, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
Igår kväll hade polisen inte varit i kontakt med honom iallafall. Samtidigt som han reser genom halva Sverige. Källa?

Snick snack, man var i kontakt med honom redan i söndags. Dock inte i Trollhättan. Kan inte ange källa mer än att jag vet det genom mitt arbete -utan att behöva avslöja vad jag arbetar med.
Citera
2013-07-02, 15:07
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Jag har fått ett privat meddelande att en anhörig till en i tråden utpekad person är ägare till en Volvo 960, dvs en bil av den typ som nyligen stuckits i brand på östra Hunneberg.

Kan någon bekräfta vem denna anhörig skulle vara och har han / hon bilen kvar?

Jag har fått ägaren tydligt utpekad i meddelandet, men vill få det bekräftat genom att ställa frågan allmänt.
Citera
2013-07-02, 15:12
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Hon har det! Även hennes syster har blödarsjukan

Jag reagerade också på det i tidningen.
Vuxen, två barn och tatuerad. De få fall jag läst om har aldrig nått vuxen ålder, då menstruationen tar livet av flickorna. Har vetenskapen kommit så långt utan att något av detta oerhörda genombrott nått mina öron eller ögon?
Citera
2013-07-02, 15:14
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Jag har fått ett privat meddelande att en anhörig till en i tråden utpekad person är ägare till en Volvo 960, dvs en bil av den typ som nyligen stuckits i brand på östra Hunneberg.

Kan någon bekräfta vem denna anhörig skulle vara och har han / hon bilen kvar?

Jag har fått ägaren tydligt utpekad i meddelandet, men vill få det bekräftat genom att ställa frågan allmänt.

A.J's mor och hon har den kvar.
Citera
2013-07-02, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
A.J's mor och hon har den kvar.
Har du sett bilen i dagarna?
Citera
2013-07-02, 15:16
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Har du sett bilen i dagarna?

Idag
Citera
2013-07-02, 15:21
Medlem
Om nu AJ tog sig till Thn på MC måste han väl ha fått tag i en bil för att kunna bli misstänkt GM, eller?
Citera
2013-07-02, 15:35
Medlem
Vilka stadsdelar i Trollhättan är eventuella gärningsmän uppväxta i? Tippar på att kroppen dumpats i något skogsparti i ett område gärningsmannen är bevandrad i.
Hunneberg känns för omständligt, cirka en mil att köra och även om de finns många potentiella bra ställen att gömma en kropp så behöver man ändå vara lite bevandrad i området för att hitta ett bra ställe som ingen upptäcker. Kanalen om man ser ifrån den sida som brottet har begåtts vid så är det i princip bebyggelse längs hela kanalen antingen med bostäder eller industrier. Industrierna är väl ganska öde på en söndag men förmodligen inhägnade vilket gör det svårt att komma till med bil.
Senast redigerad av SVKKK 2013-07-02 kl. 15:39.
Citera
2013-07-02, 15:37
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Enligt Transportstyrelsen har AJ körkort, klass B.
Måste rätta mig själv, AJ har inte körkort. Jag beklagar, jag förväxlade två AJ på samma adress.
Citera
2013-07-02, 15:47
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Industrierna är väl ganska öde på en söndag men förmodligen inhägnade vilket gör det svårt att komma till med bil.
Inte svårt alls och det är områden ingen kommer på tanken att promenera i!
Citera
2013-07-02, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Måste rätta mig själv, AJ har inte körkort. Jag beklagar, jag förväxlade två AJ på samma adress.

Polskt MC kort ska han ha enligt uppgift. Ska tydligen vara giltigt inom EU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in