2013-07-01, 23:52
Medlem
Ferry31s avatar
Flera holländska klubbar vill tydligen ha Assaidi. Känns väl knappast omöjlig att köpa loss från Liverpool?
2013-07-02, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Flera holländska klubbar vill tydligen ha Assaidi. Känns väl knappast omöjlig att köpa loss från Liverpool?

Ärligt, vilka? Har för mig att jag läste någonstans att man var oroliga i Liverpool för att ingen var intresserad av köp bara lånavtal.
2013-07-02, 00:18
Medlem
Cambijaos avatar
Paulinho är såklart ett bra köp. Kommer säkert säljas för dubbla till United senare. Men jag sitter och funderar på hur mycket Levy har planerat att punga ut nu i sommar, AvB måste väl ha sagt till att en anfallare är prio ett? Man vet väl aldrig med Levy, han vill gärna vara sportchef, tränare och allt men även honom bör väl se att anfallare krävs?

AvB verkar dessutom få sitt 4-3-3 igenom. Nu med spelare som Holtby, Dembele, Carroll, Sandro och Paulinho så kan man rotera friskt på mittfältet. Nu krävs en anfallare, Townsend kommer väl agera som avbytare efter hans avstängning.
2013-07-02, 00:22
Medlem
devilzeuss avatar
Det många missar med Paulinho värvningen är hur skadebenägna både Dembele och Sandro har visat sig vara. Sandro har som alla vet varit borta ett tag och Dembeles rygg verkar krångla mer eller mindre hela tiden. Därför har Parker och Huddlestone fått spela mer än vad som säkerligen var planerat och därför ses en ytterligare "defensiv" pjäs som nödvändig.
2013-07-02, 00:49
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Ärligt, vilka? Har för mig att jag läste någonstans att man var oroliga i Liverpool för att ingen var intresserad av köp bara lånavtal.

Feyenoord, PSV, Twente och Vitesse.

Var ju rätt så jävla bra i Heerenveen säsongen 2011/2012.
2013-07-02, 01:41
Medlem
gxflybabys avatar
Vad tror ni om att Shaarawy drar från Milan? Eventuellt byte Torres <> Shaarawy?
2013-07-02, 01:54
Medlem
FlintWestwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Vad tror ni om att Shaarawy drar från Milan? Eventuellt byte Torres <> Shaarawy?

Utan övergångssumma inblandat?

Chelsea tjänar nog på det är min tro
2013-07-02, 02:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Feyenoord, PSV, Twente och Vitesse.

Var ju rätt så jävla bra i Heerenveen säsongen 2011/2012.

Aha okej, han kommer ju med största sannolikhet lämna nu i sommar. Synd, tyckte att han hade mycket fotboll i sig men kanske var övergången från Holland till England en nivå för stor för honom..
2013-07-02, 09:49
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Aha okej, han kommer ju med största sannolikhet lämna nu i sommar. Synd, tyckte att han hade mycket fotboll i sig men kanske var övergången från Holland till England en nivå för stor för honom..

Den värvningen var dömd att misslyckas, en ren youtube chansning för en billig slant kändes det som. Men Assaidi har gott rykte i Holland så intresserade klubbar finns, men problemet är att ingen av dom skulle ge han samma lön som han har nu.

Verkar finnas lite intresse för Shelvey också men har inte hört något om Downing eller Skrtel? Dom måste man få sålda på något vis. Även Spearing och Pacheco måste lämna i sommar.

För övrigt vore Paulinho en grym värvning av spurs.
2013-07-02, 10:05
Medlem
cyberkalles avatar
Gomez klar för Fiorentina
Men jag glädjes över hans klubbval.
Tack för allt Mario och lycka till i Italien.
http://www.transfermarkt.de/de/bayern-stuermer-gomez-wohl-mit-ac-florenz-einig/news/anzeigen_127534.html
2013-07-02, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
http://www.transfermarkt.de/de/bayern-stuermer-gomez-wohl-mit-ac-florenz-einig/news/anzeigen_127534.html

Potentiellt känns det som årets värvning, om prislappen stämmer givetvis. Vilket reapris!
2013-07-02, 10:38
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Känns ju aningen svagt med bara Mandzukic däruppe, hur är snacket kring Pizarro? Han lär väl inte stanna heller? Men antar att Pep funderat på att spela Götze däruppe ibland också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in