2013-07-01, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Han har inte huggt någon kniv i någon tjejs huvud.
Finns det ingen ände på vad folk kan hitta på?
Höna av en fjäder.
Ska inte sitta och sätta AJ på en piedestal men detta var bara löjligt påhitt.

Har jag också hört. M som han har sin senaste unge med.

Han knivskar ju även en polare till mig när vi var yngre så är fan inte förvånad. Fegt kräk som backar öga mot öga och flyger på dig bakifrån så fort du vänder ryggen till.

Springer fort gör han också när man vill prata med honom.

Hoppas aset spärras in på livstid nu, han har bevisat tillräckligt många gånger att han inte har ute i samhället att göra!
Citera
2013-07-01, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokko
Det finns fortfarande flera med det tilltalsnamnet i Trollhättans kommun. Alla gifta...

Andre*s bor inte i Trollhättan längre. Han bor i Jönköping.
Citera
2013-07-01, 17:24
Medlem
ndyzs avatar
Jag och min sambo åker ut till Hunneberg för att hitta polisavspärrningen, uppdaterar så fort vi vet något.
Citera
2013-07-01, 17:24
Medlem
Tycker man ska ta det jävligt lugnt med att anklaga folk för något vi inte ens vet har skett.
Citera
2013-07-01, 17:26
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsgrinder
Tycker man ska ta det jävligt lugnt med att anklaga folk för något vi inte ens vet har skett.

Ja. Just därför diskuterar, inte anklagar, vi.

Om du vet något om vad som har skett så har du alla möjligheter att få slut på missvisande spekulationer.
Citera
2013-07-01, 17:27
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercurium
Andre*s bor inte i Trollhättan längre. Han bor i Jönköping.

Dock skriven i Trollhättan, vad det verkar.
Citera
2013-07-01, 17:28
Medlem
miss-darknesss avatar
Finns det någon information om vad AJ eller hans mor har för bil?
Citera
2013-07-01, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
edit:5a på bollen om bokstaven a/

Hur tror ni den stora mängden blod kom till? Vanlig misshandel / några knivhugg orsakar väl inte sådant blodspill?
Det beror helt på var en kniv träffar. Träffas en artär pulserar blodet ut. Alltså stor blodförlust på kort tid.
Citera
2013-07-01, 17:32
Medlem
Idel kända namn i den här tråden tyvärr...
Creme de la creme bland white trash i THN.

Pundare,alkisar, misslyckade tattueringar i plytet å nerkladdade överallt, ökända kvinnomisshandlare. Nassesvin. Även mördare i familjen finns med...

En sorglig samling...
Citera
2013-07-01, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykelhjulet
Idel kända namn i den här tråden tyvärr...
Creme de la creme bland white trash i THN.

Pundare,alkisar, misslyckade tattueringar i plytet å nerkladdade överallt, ökända kvinnomisshandlare. Nassesvin. Även mördare i familjen finns med...

En sorglig samling...

I vilken familj finns det mördare? Samt vet du om A.J har någon relation till I.F? Samt vad för relation isf.
Citera
2013-07-01, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
I vilken familj finns det mördare? Samt vet du om A.J har någon relation till I.F? Samt vad för relation isf.

Alltså, vill inte hänga ut några namn, nöjer mig med detta: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=1371178

Morots relation till I.F vet jag inget om.
Citera
2013-07-01, 17:54
Medlem
tattoo66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
En PF (delar efternamn med IF) på orten hade förra året en årsinkomst på drygt 1,5 miljoner. Vet inte om de är släkt.

Men, det är inte så vanligt att kidnappningar/människorov har med ekonomisk utpressning mot rika personer att göra. Betydligt vanligare att det är något personlig mot BO, eller någon form av konflikt mellan grova kriminella (vilket vi knappast har att göra med här).

Själv tror jag inte vi har att göra med kidnappning (människorov) överhuvudtaget.

Vill bara poängtera att dem två är släkt. Detta har ingenting med pengar att göra. Tror snarare att svartsjuka/fylledrama orsakat händelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in