2013-07-01, 15:28
Medlem
sigurts avatar
Slog på Expressens livesändning nu men missade precis Åkesson igen såklart. Tråkigt...

Men kan tipsa om att kl 16 börjar nånting som heter "Framtidens partiledardebatt"

Alla ungdomsförbudsledare kommer debattera, ska bli kul för jag har inte sett Kasselstrand i så mycket debatter.
Citera
2013-07-01, 15:30
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Han hade kunnat skippa offerkoftan. Killen är ojämn. Ibland väldigt bra, ibland undrar man vad han håller på med.

Vänligen,
SD-trollet

Blir i vilket fall som helst intressant att se honom i partiledardebatten som kommer hållas mellan samtliga ungdomsförbundsordföranden vid klockan fyra.

Alltså "Framtidens partiledardebatt" klockan fyra hos Expressen:
http://www.expressen.se/nyheter/almedalen/live/live-almedalen---har-far-du-senaste-nytt/

Citera
2013-07-01, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
Blir i vilket fall som helst intressant att se honom i partiledardebatten som kommer hållas mellan samtliga ungdomsförbundsordföranden vid klockan fyra.

Alltså "Framtidens partiledardebatt" klockan fyra hos Expressen:
http://www.expressen.se/nyheter/almedalen/live/live-almedalen---har-far-du-senaste-nytt/

Ja, onekligen. Nu när Adam Cwejman blivit Timbro-lobbyist tror jag knappt det finns nån som kan bjuda honom nåt ordentligt motstånd. Möjligen Aron Modig, men jag har för mig att han avgått från ordförandeposten i KDU. Alltså lär det mest bli en massa motfloskler.

Vänligen,
SD-trollet
Citera
2013-07-01, 15:38
Medlem
doughies avatar
Bra av Jomshof och Kasselstrand. Satan vad hätsk Bengtsson är..
Citera
2013-07-01, 15:40
Medlem
Idioten456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliceee1990
går det att se aftonbladet intervjun nånstans..hittar den inte på aftonbladet?

Har själv letat efter den, dom kanske lägger upp den senare. Men i och med det verkar som dom blev ägda så kanske dom inte lägger upp den. AB är ett gäng mesar.
Citera
2013-07-01, 15:42
Medlem
boms avatar
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalle-och-politik/partiprogrammet/article14872.ab

Ta fram popcornen
Citera
2013-07-01, 15:45
Medlem
skogspromenads avatar
Sändes SD's seminarium om säkerhet/försvar på nätet? Går det att se nu i efterhand?
Citera
2013-07-01, 15:48
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doughie

Och framförallt väldigt dålig på att intervjua och ställa kritiska frågor. Ett darrande stenhårt grepp om mikrofonen tillsammans med ett gäng irrelevanta skrikiga frågor gör troligtvis honom till den sämsta SD-intervjuare jag någonsin sätt. Han tappade greppet om intervjun helt enkelt och trots att jag är SD-are hade jag själv kunnat ställa långt mycket bättre och mer kritiska frågor än vad Herr Bengtsson gjorde.

Pinsamt.

Här kan man förövrigt se Åkesson kross av Lena Mehlin i aftonbladets partiprogrammet:
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyhe...rticle14872.ab

Senast redigerad av SD-Kalle 2013-07-01 kl. 15:52.
Citera
2013-07-01, 15:52
Medlem
VonLidls avatar
Surt för Centern, i desperat behov av uppmärksamhet väljer man att lägga presskonferens på sd:s dag och enligt svt var det med så kort varsel att de inte kunde direktsända när Annie pratade.
Citera
2013-07-01, 15:52
Medlem
LostGenerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doughie

Håller med. Jag ser gärna att Jomshof syns mer i media, jag tycker att han ger ett ganska sympatiskt intryck samtidigt som han kan debattera. Några av hans anföranden i riksdagen är riktigt bra. Kasselstrand kör sitt race och jag tycker han verkar ganska vettig (har inte sett så mkt med honom).

Den där bagare Bengtsson måste ju tillhöra sista femman i Expo. Har hela redaktionen semester eller? Han var ju pinsamt dålig.
Citera
2013-07-01, 15:54
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Såg ni Expo Bengtsson som krampade likstelt om micken med båda händerna , såpass mycket att programledaren fick kapa av händerna efteråt, han såg väldigt menstruerade ilsk ut, han framställde Expo som genomonda.

Från retorikkursen "Varför är du inte rasist?"
Senast redigerad av Herr Bökberg 2013-07-01 kl. 15:56.
Citera
2013-07-01, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Han hade kunnat skippa offerkoftan. Killen är ojämn. Ibland väldigt bra, ibland undrar man vad han håller på med.

Vänligen,
SD-trollet

Jag har varit inne på detta förut, Charlie, men här visar du en attityd som jag tycker är direkt osympatisk mot dina partikamrater.

Människor har misshandlats och blivit utsatta för skadegörelse av hem och egendom. Detta förutom det allmänna mobbandet och hatandet mot människor som på ett fullt demokratiskt sätt vill göra sin röst hörd. Utan polisbeskydd så skulle snart sagt varje SD- och SDU-demonstration sluta i misshandel.

Allt detta och rädslan det skapar är den största demokratiska skammen under vår livstid - och du pratar om offerkofta?

För övrigt har Kasselstrand gjort ett mycket gott intryck och jag förstår inte alls vad du menar med ojämnheten. Han har insett att pressen inte är hans vänner, att det inte går att vädja till deras känsla för fair play. Istället så ifrågasätter han konsekvent deras tolkningsföreträde och motiv och ser till att få ut sitt budskap. Han är trygg i att han har legitima åsikter och det märks.

En annan person som verkar rapp i tanken är Jomshof, som också bör användas mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in