Citat:
Jag syftade enbart på uddis insiderinfo så som jag tidigare förklarat.....Gällande insiderinfo så har jag noll och intet, tyvärr....Du har alltså umgåtts med en person som sedermera umgåtts med både v.B*rchan och *usonius? Den ene med påståenden om att han blivit erbjuden att utföra ett mord på en svensk statsminister och en med flera mordförsök och minst ett mord på sitt samvete.
Då behövs det ingen insideinformation för att förstå att din granne umgicks i kriminella kretsar och där du även själv träffade *usonius. Jag tycker det är bra att polisen ringar in umgängeskretsen för vissa personer och att man även noterar sådana samband. Det betyder i sin tur inte att du har gjort någonting utan bara att polisen tröskar igenom sådant också.
Jag vet inte mycket i denna fråga, men vad jag vet är att om du vill ringa in mig i ett sammanhang med Uddis eller någon annan så har du tolkat in för mycket och dragit fel slutsatser.
Edit:
Sedan vill jag tillägga att det finns en ohederlighet i att som du gör klippa sönder en persons inlägg och rycka saker ur sitt sammanhang. Du bildar meningar som jag aldrig skrivit och tar bara med delar av min text.
Då behövs det ingen insideinformation för att förstå att din granne umgicks i kriminella kretsar och där du även själv träffade *usonius. Jag tycker det är bra att polisen ringar in umgängeskretsen för vissa personer och att man även noterar sådana samband. Det betyder i sin tur inte att du har gjort någonting utan bara att polisen tröskar igenom sådant också.
Jag vet inte mycket i denna fråga, men vad jag vet är att om du vill ringa in mig i ett sammanhang med Uddis eller någon annan så har du tolkat in för mycket och dragit fel slutsatser.
Edit:
Sedan vill jag tillägga att det finns en ohederlighet i att som du gör klippa sönder en persons inlägg och rycka saker ur sitt sammanhang. Du bildar meningar som jag aldrig skrivit och tar bara med delar av min text.
Grannen ovanpå umgicks redan då med v.Birchan som jag först nu 25 år senare fick nära kontakt med och kunde gissa vem Säpo hade kallat kriminell.
Grannen inunder och hennes familj jag fortfarande umgås med kunde lika lite som jag förstå att Ausonius hade kriminell bakgrund och än mindre hur han skulle komma att hämnas på hela samhället några år senare.
Vad skall jag dra för slutsatser om dig när det tagit mig 25 år att bemöta de misstankar som också du nu började använda och totalt misstolkade vad jag än försökte förklara?
Jag anser det hederligare att vara tydlig med vad man svarar på och inte blandar bort saken med oväsentligheter. Så vill jag själv bli bemött och jag är urled på hur du m.fl. oftast bortser från den viktigaste meningen från min sida.