2013-06-29, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bledsater
Tycker feminister ofta brukar sikta in sig på småsaker. Som när man klagar på att 6 av 10 i ledande ställning är män osv ungefär. Men här siktar man helt rätt tycker jag.
Är väl dock inte en chans att F! tar upp tråden, tyvärr.

Ärt du dum eller, i detta falla så trycker de på 1-2 miljarder människosyn.
Citera
2013-06-29, 22:01
Medlem
Är väl ifrågasättbart om det är rätt taktik att göra något som kan få dig åtalad för förargelseväckande beteende...
Citera
2013-06-29, 22:07
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Femen ja. Det är en maskerad terrorgrupp som finansieras av judar i deras krig mot islam och kristendomen. Självklart bör påföljden bli någon form av straff.

Nej de du är full och blandar ihop det. Det är nazister och islamister som utgör terrorgrupperna. Femen slåss för vanligt folks frihet. Särskilt då kvinnans frihet och det är ju bekant sedan andra världskriget att nazister och islamister försökt skaffa sig världsherravälde och förslava alla oliktänkande särskilt då kvinnor.
Citera
2013-06-29, 22:14
Bannlyst
Vi som lever nu är den sista generationen. Som
Får leva som fria människor. Min dotter som är 4.5
År kommer på sin ålderdom om 80 år få leva under sharia
. Fy fan . Jag är då död sen länge. Vem skall skydda hon då ?
Citera
2013-06-29, 22:14
Medlem
En sån menlös "demonstration". Alla som någon gång har varit inne i en moské vet att vid denna tidpunkten endast finns några gamla gubbar på sin höjd vilket som också har bekräftats av media som uppger att det vid tillfället fanns 4-5 personer inne i moskén. Hade de haft lite courage hade de valt att demostrera vid fredagsbönen då moskén är fullsatt.

Sen så fattar jag verkligen inte hur att "flasha" skulle vara en meningsfull demonstrationsform överhuvudtaget. Är det jag som är dum som inte fattar budskapet att visa tuttarna med inskriptionen "min kropp är min" medans resultatet är precis tvärtom. Alla kan se den. Är det inte sådant som femenism är tänkt att motverka, exploateringen av kvinnokroppen? Men den tiden kanske är förbi...

Sedan notererar jag med en suck att det är så typiskt att det är den svenska "demonstranten" som har de fula häng-pattarna.
Citera
2013-06-29, 22:15
Bannlyst
Filmad intervju med damerna i fråga.. Närbilder på pattarna - ganska fina töser..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17046154.ab
Senast redigerad av FonnieSaltloek 2013-06-29 kl. 22:18.
Citera
2013-06-29, 22:22
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayouel
En sån menlös "demonstration". Alla som någon gång har varit inne i en moské vet att vid denna tidpunkten endast finns några gamla gubbar på sin höjd vilket som också har bekräftats av media som uppger att det vid tillfället fanns 4-5 personer inne i moskén.

Du tycker alltså inte protesten fått spridning utanför de 4-5 personerna i moskén?
Citera
2013-06-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek
Filmad intervju med damerna i fråga.. Närbilder på pattarna - ganska fina töser..

Halvvägs in i intervjun tänkte jag att vad skönt att de har fått på sig kläderna men icke...
Citera
2013-06-29, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du tycker alltså inte protesten fått spridning utanför de 4-5 personerna i moskén?

Jovisst, men det var ju inte särskilt vågat.
Citera
2013-06-29, 22:25
Medlem
vg-10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedskater
Vi som lever nu är den sista generationen. Som
Får leva som fria människor. Min dotter som är 4.5
År kommer på sin ålderdom om 80 år få leva under sharia
. Fy fan . Jag är då död sen länge. Vem skall skydda hon då ?

"," och "henne"

Jag tror att vi har slängt ut de värsta musslorna vid det laget, och att invandringen blivit reglerad till en rimlig nivå. Jag tvivlar på att t.ex. norrmän är mycket för att bränna bilar.
Citera
2013-06-29, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hayouel
Halvvägs in i intervjun tänkte jag att vad skönt att de har fått på sig kläderna men icke...
De mörka tjejerna är ganska aptitliga - särskilt den lilla unga i mitten.. Men det väsentliga är givetvis att de kämpar mot manschauvinismen inom islam - de har mitt fulla stöd..
Citera
2013-06-29, 22:38
Medlem
ObamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek

Tvärtom riktigt äckliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in