Citat:
Ursprungligen postat av
Laccus
Ok, det är lätt att identifiera ditt huvudsakliga fokus. Det går inte att rösta på ett parti som förnekar den svenska etniciteten och har en nolltolerans mot "rasism" om man är en etnisk nationalist, det är helt enkelt omöjligt. Du är ännu en i raden av SD-hycklare.
Jag gillar inte SD:s utveckling de senaste åren. Det är därför jag överväger proteströsta på SvP, trots att jag ideologiskt sett ligger närmare SD.
Citat:
Ursprungligen postat av
Doktoranden
Men Eoppoyz, menar du på allvar att du tror att 70% av alla Palestinier skulle tillåtas konvertera till judendomen? bygger inte den judiska identiteten till stor del på etnisk grund? förutom det ukrainska folket som svalts till döds av de judiska bolsjevikerna, så vet jag inga som blivit utsatta för större rasism än palestinierna.
Idag så lever det lika många judar i västra USA som det gör i Israel. Det lever även många miljoner judar i väst-Europa. menar du att dessa borde ge sig av omedelbart pga att de Europeiska folken har större rätt till dessa länder?
Ungefär 70% av alla palestinier är etniska judar vars förfäder konverterade till islam. Kommunismen har varit antisemitisk i ungefär 85 år nu. Innan dess finns det en enkel förklaring till varför det var så många judar som var kommunister på hög nivå i Ryssland/Sovjetunionen. Judar var nämligen de första i Tsarryssland som fick allmän skola (Sverige fick det år 1842 då till alla svenska medborgare) vilket på samma gång ryssar inte fick det, vilket kom först långt senare. På det visade fick judarna en positiv diskriminering för första gången någonsin i Ryssland. På den tiden var det endast kommunismen som inte var antisemitisk. Detta ändrades först långt senare (se Trotskij).
För övrigt anser jag att det är högst önskvärt om alla judar väljer att flytta till Israel. Om man utvecklar bebyggelsen i Negevområdet, så kommer övriga av världens judar få plats i öknenområdet. Redan nu bor ju 90% av Israels befolkning i den norra delen som är ca 40% av landets yta.
Citat:
Ursprungligen postat av
infidel
"Viss" överrepesentation? Kulturmarxism är en judisk uppfinning. Sluta komma med ursäkter för ditt favoritfolk, de har gjort mer skada totalt på Sverige och alla andra vita länder än någon annan folkgrupp.
Ja, det råkar vara judar som grundade Frankfurtskolan för ca 90 år sedan. Idag är de dock långtifrån en majoritet. Titta på Sverige! Jag ser ytterst få kulturmarxistiska judar, men desto fler svenska kulturmarxister.