Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-06-29, 11:17
  #8713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det är för att jag är demokrat. Dessutom gillar jag inte det palestinska vurmandet som finns inom SvP etc. Jag får fördjupa mig i SvP:s partiprogram för att se om det är mer som jag inte gillar.

Nej du gillar mer vurmandet för ditt älsklingsland Israel eller hur Newbranch
Citera
2013-06-29, 14:17
  #8714
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vadå för konspirationer?
http://www.youtube.com/watch?v=wxSJ7FWj4ns

Grattis! Du hittade just en kulturmarxist. De flesta kulturmarxister är inte judar, även om det finns en viss överrepresentation av judar. Alla kulturmarxister är ondskefulla oavsett etnicitet.

Citat:
Ursprungligen postat av Laccus
Precis som med SD, där det finns väldigt många anhängare(speciellt nu) som faktiskt är fanatiska rasblandare, multikultiförespråkare och andra galningar som superSD:aren VirtruvianskeMannen(kolla in tråden Valet SD eller SvP? så ska du få se några fler av dessa.) så ska man gå efter vad partiet står för officiellt och hur partiledare och styrelserepresentanter i första hand framhäver partiet. Hade det t.ex. inte varit SD:s ledning som uttalade sig på det vedervärdiga vis som de gör utan enbart några av deras anhängare hade jag självklart inte dömt ut partiet.

Sen tycker jag att du är oerhört verklighetsfrånvänd som avfärdar världsjuden som en "konspiration" då detta är faktamässig vetenskap som inte kan förnekas.

Jo, jag håller med dig, jag är också "nordist" framför svensk nationalist men du förstår säkerligen andemeningen i det jag skrev. Vad ser du för alternativ som är bättre än SvP i dagsläget?

Se ovan.

Jag ser att SD har ett större helhetspolitik än vad SvP har.

Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Hela området har varit kaos sedan Romarrikets fall, perser, araber, turkfolk, kristna européer etc har alla krigat om området. Vad har judarna gjort förutom att levt som de parasiter de är? Enda gången de fick vara ifred var när muslimerna styrde, och tacken för detta ser vi idag hur de behandlar muslimer. Judarna är väl det folk som har minst rätt till området egentligen.

Det har bott judar där oavbrutet i 3000 år. Det är längre än någon annan. Alltså har de störst rätt till landet. Dessutom är ca 70% av alla palestinier egentligen judar vars förfäder konverterade till islam. Om de återgår till judendomen, så kommer Israel-Palestinakonflikten praktiskt taget bli löst.

Citat:
Ursprungligen postat av nationalisten80
Nej du gillar mer vurmandet för ditt älsklingsland Israel eller hur Newbranch

Jag ser Israel som ett föredöme, eftersom där går det att vara nationalist helt öppet, eftersom nästan alla israeler är det, utom vissa delar av vänstern. Tänk om Sverige kunde kasta ut tusentals somalier på det sätt som Israel kastar ut tusentals sudaneser.
Citera
2013-06-29, 14:31
  #8715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Se ovan.

Jag ser att SD har ett större helhetspolitik än vad SvP har.

Ok, det är lätt att identifiera ditt huvudsakliga fokus. Det går inte att rösta på ett parti som förnekar den svenska etniciteten och har en nolltolerans mot "rasism" om man är en etnisk nationalist, det är helt enkelt omöjligt. Du är ännu en i raden av SD-hycklare.
__________________
Senast redigerad av Laccus 2013-06-29 kl. 14:38.
Citera
2013-06-29, 14:36
  #8716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det har bott judar där oavbrutet i 3000 år. Det är längre än någon annan. Alltså har de störst rätt till landet. Dessutom är ca 70% av alla palestinier egentligen judar vars förfäder konverterade till islam. Om de återgår till judendomen, så kommer Israel-Palestinakonflikten praktiskt taget bli löst.

Men Eoppoyz, menar du på allvar att du tror att 70% av alla Palestinier skulle tillåtas konvertera till judendomen? bygger inte den judiska identiteten till stor del på etnisk grund? förutom det ukrainska folket som svalts till döds av de judiska bolsjevikerna, så vet jag inga som blivit utsatta för större rasism än palestinierna.

Idag så lever det lika många judar i västra USA som det gör i Israel. Det lever även många miljoner judar i väst-Europa. menar du att dessa borde ge sig av omedelbart pga att de Europeiska folken har större rätt till dessa länder?
Citera
2013-06-29, 14:38
  #8717
Medlem
Kommer aldrig rösta på svp. Vad ska ni göra om ni kommer till makten, kasta ut folk bara för att dom inte är blonda? (Rätta mig om ja har fel)

Om ni lyckas och blir sveriges största, och ni kastar ut folk (för att dom är araber, negrar, judar eller asiater) ni tror inte "storebror" och resten av världen kommer spotta på sverige?
Citera
2013-06-29, 14:39
  #8718
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Grattis! Du hittade just en kulturmarxist. De flesta kulturmarxister är inte judar, även om det finns en viss överrepresentation av judar. Alla kulturmarxister är ondskefulla oavsett etnicitet.



"Viss" överrepesentation? Kulturmarxism är en judisk uppfinning. Sluta komma med ursäkter för ditt favoritfolk, de har gjort mer skada totalt på Sverige och alla andra vita länder än någon annan folkgrupp.
Citera
2013-06-29, 14:45
  #8719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INGASVORDOMAR
Jodå, det har jag förstått. Men missförstå mig rätt, det finns ett motstånd mot etnopluralismen, t.ex. togs det upp i förra avsnittet av Radio Framåt. Jag förstod inte själva poängen att vilja "undvika" att använda den etnopluralistiska retoriken allt för mycket.

Jag är ganska negativ till etnopluralism och har konsekvent förkastat det som en infantil och naiv ideologi. I praktiken sympatiserar jag dock i begränsad mån med vissa "etnopluralistiska" tankegångar och förhållningssätt men jag hatar att folk ska tjata om skiten eftersom jag genomskådar det för vad det är. Det är en politiskt korrekt utväg. Det är något som på ett infantilt sätt appellerar till någon slags "rättvisa" och högre makt som aldrig har funnits. Det är en hopplöst vit och naiv grej. Etnopluralism känns också väldigt defaitistiskt och undergivet.

Det som gäller är att värna och gynna vårt eget folk och vår egen ras till varje pris, utan att be om ursäkt för detta eller hänvisa till nån "rättvisa" eller något hypoteteiskt FN-system. Vi är störst, bäst och vackrast och ska gör allt som krävs för att värna och gynna vårt folk och alla som står i vägenför vår framfart gör bäst i att flytta på sig. Detta är grundinställningen som alla sunda och riktiga nationalister bör ha. Sen tillkommer såklart praktiska realiteter och relationer med grannar, handel, eventuella allianser och ibland naturliga sympatier med främmande grupper och deras kamp. Detta innebär dock inte att man behöver förfalla till att förespråka omöjligt nonsens som "etnopluralism".

P.S. Jag företräder inte SvP på något sätt.
__________________
Senast redigerad av Varnagel 2013-06-29 kl. 14:57.
Citera
2013-06-29, 14:45
  #8720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
En intressant sak är ju om SvP skulle acceptera sionistiska CJ:are.

Ja, som kråkföda eller bränsle.
Citera
2013-06-29, 14:51
  #8721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh

Ett tecken i tiden, får man hoppas.

Vänligen,
SD-trollet

Är det alltså positivt med fanatiska rasblandningsivrare och multikultiförespråkare i SD? Såna sjuka människor borde ju saneras av Anticimex.
__________________
Senast redigerad av Varnagel 2013-06-29 kl. 14:58.
Citera
2013-06-29, 14:56
  #8722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Kommer aldrig rösta på svp. Vad ska ni göra om ni kommer till makten, kasta ut folk bara för att dom inte är blonda? (Rätta mig om ja har fel)

Om ni lyckas och blir sveriges största, och ni kastar ut folk (för att dom är araber, negrar, judar eller asiater) ni tror inte "storebror" och resten av världen kommer spotta på sverige?

Nej, men målet är ju att icke-vita och allt för avvikande "vita" ska avlägsnas från svenskt territorium.

Detta kommer naturligtvis leda till att världsjudenheten bojkottar landet och med stor sannolikhet även tar till våld mot Sverige, särskilt eftersom Sverige är ett symboliskt viktigt land (Sverige är en naturlig ledarnation precis som Tyskland och kan betraktas som Nordens Tyskland). Vi kommer dock inte vara först i Europa med nationalistiskt maktövertagande utan när det sker så kommer det redan ha skett i flera andra europeiska nationer. Det är alltså en allmän nationalistisk våg i Europa och när något eller några stora länder tas över så kommer många mindre att haka på.
__________________
Senast redigerad av Varnagel 2013-06-29 kl. 14:59.
Citera
2013-06-29, 14:59
  #8723
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laccus
Ok, det är lätt att identifiera ditt huvudsakliga fokus. Det går inte att rösta på ett parti som förnekar den svenska etniciteten och har en nolltolerans mot "rasism" om man är en etnisk nationalist, det är helt enkelt omöjligt. Du är ännu en i raden av SD-hycklare.

Jag gillar inte SD:s utveckling de senaste åren. Det är därför jag överväger proteströsta på SvP, trots att jag ideologiskt sett ligger närmare SD.

Citat:
Ursprungligen postat av Doktoranden
Men Eoppoyz, menar du på allvar att du tror att 70% av alla Palestinier skulle tillåtas konvertera till judendomen? bygger inte den judiska identiteten till stor del på etnisk grund? förutom det ukrainska folket som svalts till döds av de judiska bolsjevikerna, så vet jag inga som blivit utsatta för större rasism än palestinierna.

Idag så lever det lika många judar i västra USA som det gör i Israel. Det lever även många miljoner judar i väst-Europa. menar du att dessa borde ge sig av omedelbart pga att de Europeiska folken har större rätt till dessa länder?

Ungefär 70% av alla palestinier är etniska judar vars förfäder konverterade till islam. Kommunismen har varit antisemitisk i ungefär 85 år nu. Innan dess finns det en enkel förklaring till varför det var så många judar som var kommunister på hög nivå i Ryssland/Sovjetunionen. Judar var nämligen de första i Tsarryssland som fick allmän skola (Sverige fick det år 1842 då till alla svenska medborgare) vilket på samma gång ryssar inte fick det, vilket kom först långt senare. På det visade fick judarna en positiv diskriminering för första gången någonsin i Ryssland. På den tiden var det endast kommunismen som inte var antisemitisk. Detta ändrades först långt senare (se Trotskij).

För övrigt anser jag att det är högst önskvärt om alla judar väljer att flytta till Israel. Om man utvecklar bebyggelsen i Negevområdet, så kommer övriga av världens judar få plats i öknenområdet. Redan nu bor ju 90% av Israels befolkning i den norra delen som är ca 40% av landets yta.

Citat:
Ursprungligen postat av infidel
"Viss" överrepesentation? Kulturmarxism är en judisk uppfinning. Sluta komma med ursäkter för ditt favoritfolk, de har gjort mer skada totalt på Sverige och alla andra vita länder än någon annan folkgrupp.

Ja, det råkar vara judar som grundade Frankfurtskolan för ca 90 år sedan. Idag är de dock långtifrån en majoritet. Titta på Sverige! Jag ser ytterst få kulturmarxistiska judar, men desto fler svenska kulturmarxister.
Citera
2013-06-29, 15:01
  #8724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz


Ja, det råkar vara judar som grundade Frankfurtskolan för ca 90 år sedan. Idag är de dock långtifrån en majoritet. Titta på Sverige! Jag ser ytterst få kulturmarxistiska judar, men desto fler svenska kulturmarxister.

Ytterst få? Det finns ju hur många som helst? En stor del av de figurer som med jämna mellanrum gör utspel i "svensk" media och andra sammanhang är ju etniska judar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in