varför har alla klankat ner på Maus?
den är snabbare än at2, t95 och Tog2(mycket snabbare)
stod idag i en match och trada mot 3!!! st overpowered IS7
dom vågade inte köra fram och runda mig för dom visste inte om det fanns fler i basen(den korta banan med gräs och två kullar och dom rushade)
bounsade typ allt deras pot dmg received va ca 30000(29k nått), alltid varit kung på att vinkla, jag bounsar ju med su100y oxå om jag ser vem som skjuter på mig :P och med maus är det så jäkla lätt, bara vinkla tornet under reload med

och middle lower plate slår dom inte igenom med vinkling hehe
e100 bajs eller använder alla guld när dom ser den, maus bounsar guld

i denna matchen så dödade jag själv en is7, och tog ner den ena till 200 hp och den andra till 50hp(lucker)
men en obj 268 rullade över kanten och de nyttjade då de överlevande is7, rysska tanks är ju osynliga vid 50meter :P så dom stod och sköt när jag försökt ta hand om 268, dog där, men vårt lag redan börjat cappa och tack vara min maus så vann vi
btw min polare körde e100 i samma match, avlossade 5 skott som alla bounsade på is7, dom där extra få pen man har med 128mm gör nytta ändå
ang e100
hade en match där jag i e100 hade 1 on 1 mot en e75, när han hade 500hp kvar så började han bounsa typ allt
jag vet att e75 kan vara tuff när den vinklar(själv gått 1on1 med is7 och vunnit), men seriöst? e100 borde piska, bounsade även 1 guld skott med avg pen på 300 på hans lower plate(wtf) medans han lyckades penna mig varje gång!! i lower plate, även vid korrekt vinkling
jag har haft jpe100 och obj268, foch 155 bounsa på min lower plate när jag vinklar, jag hävdade han hade guld ammo, han svarade n00b, vilket jag antog som att han använde guld ammo
e75 har ju apcr som guld ammo, apcr har dom inte ändrat än? var väl bara heat som fick ändringar hur den pennar ?
var ju ett rykte att dom sänkte e100 lower plate till 120mm i 8.6, stämmer detta ?