2013-06-28, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
Är det någon som vet varför inte mina items som man ska lägga på andra spelare inte fungerar? Varje gång jag ska använda ett sådant item så pingar jag bara på mappen istället för att använda den. Jätte tråkigt.

Om du lägger ditt item på Item slot nr 2 så ska du trycka på 2:an för att använda den.

Om du pingar betyder det att du använder G eller V, om du inte har riktiga konstiga bindings.
Citera
2013-06-28, 19:30
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Är det någon som vet varför inte mina items som man ska lägga på andra spelare inte fungerar? Varje gång jag ska använda ett sådant item så pingar jag bara på mappen istället för att använda den. Jätte tråkigt.

Prova binda om ifall du inte redan gjort det. En kompis spelar t ex. med sitt active-item bindat som smartcast till T.
Citera
2013-06-28, 19:32
Medlem
epiks avatar
Jag har börjat spela LoL och älskar Ashe. Dock undrar jag om det är möjligt att köra henne när man kommer högre upp? Syftar mest på silver+, ser ingen som har henne och har läst att hon är för svag. Bör jag ta någon annan? Älskar range, blev rekommenderad Draven utav en kompis, vad tror ni?
Citera
2013-06-28, 19:47
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Jag har börjat spela LoL och älskar Ashe. Dock undrar jag om det är möjligt att köra henne när man kommer högre upp? Syftar mest på silver+, ser ingen som har henne och har läst att hon är för svag. Bör jag ta någon annan? Älskar range, blev rekommenderad Draven utav en kompis, vad tror ni?

Ashe är okej, Kommer förmodligen bli buffad. Men det finns dock mycket bättre och lättare champs att carria med i silver, Draven varus cait ez vayne för att nämna några
Citera
2013-06-28, 19:51
Medlem
cbatbhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Om du lägger ditt item på Item slot nr 2 så ska du trycka på 2:an för att använda den.

Om du pingar betyder det att du använder G eller V, om du inte har riktiga konstiga bindings.

Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Prova binda om ifall du inte redan gjort det. En kompis spelar t ex. med sitt active-item bindat som smartcast till T.
Har bindat till ctrl+Q/W/E/A/S/D precis som jag har i HoN, det funkar när jag ska ta pots och items på mig själv men aldrig på motståndaren
Citera
2013-06-28, 20:09
Medlem
Är det någon fler än jag som inte kan logga in? Får Login Error och The server did not respond.

Vet någon nån lösning?

Detta har hänt någon annan gång men då funkade det dagen efter. Är det nåt jag kan göra? Eller ligger felet på deras sida?
Citera
2013-06-28, 20:12
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Har bindat till ctrl+Q/W/E/A/S/D precis som jag har i HoN, det funkar när jag ska ta pots och items på mig själv men aldrig på motståndaren

Har du inte råkat binda till selfcast?
Citera
2013-06-28, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epik

Kanske ingen pubstomp direkt, men helt klart viable. Lategame monster om man har bra positioning, bra ult, stark slow.

Funkar väl bäst med ett koordinerat team men är du bra kan du absolut klättra med henne( som med alla champs)

Är du ny på LoL rekomenderar jag inte Draven, eller jag hade inte börjat med det. Han är svår mekaniskt sett och jag tror det är bättre om du nu i början av din karriär fokuserar på att förstå konceptet och basics.

Dock är Draven sjukt rewarding och förmodligen den bästa Adc i soloque. Eller a, han är riktigt bra. Pubstomp. Fast han blir nerfad när som, så avvakta om du funderar på honom.

Just my 2 cents. Är på inget sätt pro
Citera
2013-06-28, 20:36
Medlem
Någon annan som inte kan logga in? Står Undefined på EUWEST
Citera
2013-06-28, 20:50
Bannlyst
Det känns precis som Riot lade in en smygbuff på ez.
Citera
2013-06-28, 20:55
Medlem
cbatbhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Har du inte råkat binda till selfcast?
Nej
Citera
2013-06-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Det känns precis som Riot lade in en smygbuff på ez.

Utveckla gärna, har inte märkt nån skillnad. har iofs inte spelat honom men mött honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in