Citat:
Ursprungligen postat av
Snake-Blake
Tråden heter trots allt Svenskarnas parti tråden, allt om SvP och flera i partistyrelsen bidrar till svar i denna tråd.
mrphonk är den enda ordinarie ledamot från partistyrelsen som skriver i den här tråden/är aktiv på Flashback.
Rickard-SVP är suppleant. Däremot tror jag inte att du kommer få något svar ändå angående enskilda medlemmars framtid i partiet. Sådant tas alltid internt, och jag menar att det är den korrekta och rätta inställningen.
Hade jag gjort bort mig hade jag inte velat att mina överordnade skulle sitta och avhandla eventuella åtgärder mot mig på Flashback, det hade jag funnit ganska olustigt faktiskt, och jag tror att de flesta håller med mig när de tänker efter en stund.