2013-06-28, 02:47
Medlem
Och de plockade Williams nu som ersättare för Jrue.
2013-06-28, 02:49
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Och de plockade Williams nu som ersättare för Jrue.

Jag gillar MCW som fan, har dock svårt att se att han skulle vara bättre än Jrue. Men visst MCW + Noel kommer bli spännande att se!
2013-06-28, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Jag gillar MCW som fan, har dock svårt att se att han skulle vara bättre än Jrue. Men visst MCW + Noel kommer bli spännande att se!

Aldrig bättre än Jrue men sedan har de också Noel om allt går rätt borde det vara en fair trade.
2013-06-28, 02:56
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Aldrig bättre än Jrue men sedan har de också Noel om allt går rätt borde det vara en fair trade.

Jupp, jag är dock fortfarande lite förvirrad vem som får 2014 1st round picket, olika rapporter från twitter lol.
2013-06-28, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Jupp, jag är dock fortfarande lite förvirrad vem som får 2014 1st round picket, olika rapporter från twitter lol.

Hornets har gett sixers picks, årets 42dra och nästa års first picks.
2013-06-28, 03:00
Medlem
najs pick för C's de går full on rebuild mode.

troligen åker Pierce och KG vilken minut somhelst.
2013-06-28, 03:01
Medlem
Ahh se där nämner de i studion också det haha.
2013-06-28, 03:07
Medlem
3TTONs avatar
Citat:
najs pick för C's de går full on rebuild mode.

troligen åker Pierce och KG vilken minut somhelst.

Japp. De närmsta åren kommer inte bli vackra, men nödvändigt, helt klart.
2013-06-28, 03:12
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3TTON
Japp. De närmsta åren kommer inte bli vackra, men nödvändigt, helt klart.

"The kid from Gonzaga" är bra Gillar han, future starter? Tveeeek, men han kommer duga ett par år för er tror jag.
2013-06-28, 06:59
Medlem
3TTONs avatar
Citat:
The Boston Celtics on Thursday completed the detonation of the team that won the 2008 NBA title, agreeing to send Kevin Garnett and Paul Pierce, along with guard Jason Terry, to the Brooklyn Nets for a collection of players and Draft picks, according to league sources.

http://pixel.nymag.com/imgs/daily/sports/2011/04/12/12_celtics.o.jpg/a_560x375.jpg

Fy fan vilken tung dag. Oundvikligt och minst sagt nödvändigt men fortfarande lika tungt. Kommer inte kunna se KG och PP i de svarta tröjorna. Det bara går inte. Av laget 2008 är det bara Rondo kvar, och oavsett hur mycket jag gillar Rondo på golvet så är jag väldigt osäker på honom och att han ska leda laget, på riktigt nu. Bara man inte fastnar i mitten av EC nu och sitter fast där i flera år...

S
Rondo
Bradley
Green
Sullinger
Melo/Wilcox/???

B
Lee
Crawford
Williams
Bass
Osv...

Skrämmer inte många...

Edit: Sedan ska jag ju lägga till Humphries, Evans, Wallace, Bogans, Shengelia & Joseph, men allt sånt får tas när man vet exakt vilka som kommer och vilka som stannar.
Senast redigerad av 3TTON 2013-06-28 kl. 07:14.
2013-06-28, 09:37
Medlem
Sobofieds avatar
I mitten? Laget du beskrev ovan slåss om #1 pick. Säkert tanken också, nästa års draft är fet.
2013-06-28, 10:24
Medlem
Dwades avatar
Vilken jävla draft haha! Kommer helt klart kännas konstigt att se KG och Pierce i brooklyn och jag undrar lite om man har tid att spela in dessa två i ett system. Inte lätt att spela in två så bra spelare i ett ganska bra lag, kan bli problem med att hitta sina roller.

Nerlens Noel som var så säker på att bli vald först fick sitta och grina. Mclemore fick sitta länge, tror på honom. Blir i varje fall kul som fan att se nästa säsong, jag längtar redan till summerleague. Tror många lag, typ celtics, kommer att ta det ganska passivt nästa säsong om man tänker på nästa draft. Så jävla många bra spelare där. Wiggins, Parker, Julius Randle. Känns lite 2003 över den draften.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in