2013-06-27, 14:46
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Har du problem med gyno på riktigt eller nojjar du bara?

Ha ha! En väldigt vettig invändning.
Citera
2013-06-27, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muscle88
Hur funkar det för dig att sätta 4ml direkt? Och vart sätter du? Röva eller lår? Suttit och funderat på att sätta allt direkt själv, men vart lite osäker om det funkar. Tänkte annars köra 2ml i 2 stick på olika ställen.

4ml ska inte vara några problem. Tänkte sätta den i låret. Blir perfekt med testo d och deca e7d.
Citera
2013-06-27, 15:09
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
okej, högandrogent får man inte gyno av väl? Om jag förstått allting rätt!? Isåfall, vad finns utöver Mast som är högandrogent?

Det finns flera högandrogena prepp som aromatiserar, tex testo och dboll. Andra med högandrogen aktivitet tom motverkar gyno/östro, tex proviron, mast.
Citera
2013-06-27, 21:13
Medlem
Ska man vira runt folie i pengarna man lägger i brevet när man skickar dit brevet ska, så inte någon post-anställd ser att det är pengar och helt sonika knycker brevet?
Citera
2013-06-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid123
Ska man vira runt folie i pengarna man lägger i brevet när man skickar dit brevet ska, så inte någon post-anställd ser att det är pengar och helt sonika knycker brevet?

Jag brukar ha ett extra lager med papper runt pengarna sen testar man mot en lampa om det lyser igenom. Sen har ju inte dom som jobbar på posten tid å granska å snoka varenda brev som skickas ifall dom ser pengar i nåt av dom
Citera
2013-06-27, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barbagrov
Jag brukar ha ett extra lager med papper runt pengarna sen testar man mot en lampa om det lyser igenom. Sen har ju inte dom som jobbar på posten tid å granska å snoka varenda brev som skickas ifall dom ser pengar i nåt av dom

Okej. Nä sant, men man kan aldrig vara för säker.
Citera
2013-06-28, 00:49
Medlem
MaxOn123s avatar
Ska få hit en flaska med testo i, snubben bröt upp många ampuller som han hällde i en vanlig flaska. Hur är det nu med att "steralisera" det? Ska jag bara ta flaskan med testo i och lägga den i vatten och koka upp oljan och sen låta den vara eller ska jag köpa en steril vial som jag häller teston i? Vill inte att teston tappar sin kvalitet. Kan man ens värma oljan?

Hur ska jag mao "rena" oljan? Man vill ju inte ha en massa infektioner.
Citera
2013-06-28, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Ska få hit en flaska med testo i, snubben bröt upp många ampuller som han hällde i en vanlig flaska. Hur är det nu med att "steralisera" det? Ska jag bara ta flaskan med testo i och lägga den i vatten och koka upp oljan och sen låta den vara eller ska jag köpa en steril vial som jag häller teston i? Vill inte att teston tappar sin kvalitet. Kan man ens värma oljan?

Hur ska jag mao "rena" oljan? Man vill ju inte ha en massa infektioner.

Om man får va lite nyfiken varför öppna sterila flaskor och hälla dom i en större flaska med bakterier i?

Hur mycket testo handlar det om ?
Citera
2013-06-28, 06:10
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbagrov
Om man får va lite nyfiken varför öppna sterila flaskor och hälla dom i en större flaska med bakterier i?

Hur mycket testo handlar det om ?

Testot kommer från utlandet, går inte igenom tullen i sina ursprungliga ampuller. 40ml
Citera
2013-06-28, 06:13
Medlem
Har satt 250 mg e7d ett tag nu och mår som en brud på mens så vill börja sãtta 125 mg e3d istället. Har någon tips lågandrogent hur man får till 125 och 125 jämnt ur den jävla 250 mgaren? Finns det ingen shop som säljer sitt testo I 125 mg?
Citera
2013-06-28, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Har satt 250 mg e7d ett tag nu och mår som en brud på mens så vill börja sãtta 125 mg e3d istället. Har någon tips lågandrogent hur man får till 125 och 125 jämnt ur den jävla 250 mgaren? Finns det ingen shop som säljer sitt testo I 125 mg?

Haha ett underbart fenomen. Låter som du har 1ml Amps med 250mg?
Tråkigt nog så säljs inte Testo E med så låg dos på vanliga ställen.
Alternativet jag ser (som jag gjort vid susta Amps) är att dra upp 0,5ml var i 2 olika pumpar och låt den ena ligga tills det är dags med dos 2
Citera
2013-06-28, 10:10
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Haha ett underbart fenomen. Låter som du har 1ml Amps med 250mg?
Tråkigt nog så säljs inte Testo E med så låg dos på vanliga ställen.
Alternativet jag ser (som jag gjort vid susta Amps) är att dra upp 0,5ml var i 2 olika pumpar och låt den ena ligga tills det är dags med dos 2

Eller dra upp 0,5 och sätta matplast över ampen så den håller hyfsat tätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in