Citat:
Ursprungligen postat av
Bdonk
Trevliga plantor och en fin hälsning på lappen. Återstår att se om någon ger sig till känna i denna tråden. Nu vet dom vem du är i alla fall och kan PM:a dig om dom vill. Tycker helt klart du är värd en femma för att du föregår med ett sådant gott exempel och lämnar andras egendom ifred. Inte många andra skulle varit så fina människor

Jag väntar med spänning för efter alla kommentarer så börjar jag ångra mig lite

Det verkar som det bara finns tjuvar och banditer här i och med dom flesta skulle bara norpa och dra så varför ska jag vara bättre
Nä, men vi får se om nån hör av sig, det har regnat nu nån dag så förmodligen lär det dröja några dagar till innan nån ens ser min lapp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Puckoo
Stor jävla eloge till dig, tror de flesta hade plockat med sig grejerna hem. Härligt att det än finns folk med moral !
Detta fick mig dock att brista ut i skratt, tack för komplimangen men.
I skrivande stund så är jag i full gång att bryta mot svensk lagstiftning, jag mer eller mindre massproducerar illegal drog i syfte att fortsätta skita i svensk lagstiftning och konsumera när klart och du menar att jag har moral?
Nä, men jag är helt med dig, trist när folk inte uppvisar grundläggande respekt och man får inte ha ett skit ifred, vare sig det kommer till cyklar bilar plantor eller annan egendom.
Nåja, jag sticker ut med nästa omgång, det lär inte regna på mig idag i alla fall, kan säga så här mycket att min laminerade leverans kostade mig ett par skor, jag var helt och hållet dränkt när jag väl kom hem.
Tyckte det var en bra idee att tumla dom så dom skulle vara klara till morgonen, well det var det inte

Att all elektronik jag hade på mig höll är en mindre mirakel, eller så kommer vattenskador fram nästa vecka och allt lägger bara av.
Hittade en sån när jag var ute i naturen.
Kan nån gissa vad det är?
http://i998.photobucket.com/albums/af108/kissen_mjau/DSCN1335_zps49abd9fb.jpg
Innerligt nyfiken då det uppenbara svaret är fel.