2013-06-27, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Nej någon måste faktiskt sitta här och skriva sagor =)

Exakt, kan ta sagan om snubben som sket i supporterbussen. Nej just ja, den var ju sann!

Låga odds på att det var BF Vetlanda alternativt Söderort!

Edit: Nu ska jag sluta retas! Trevlig kväll alla bombers och ni andra!
2013-06-27, 19:20
Medlem
TGTNs avatar
Hela Djurgårdsfamiljen gråter ut igen.

Och ja, om nu bomben var tänkt att explodera, vilket jag till 100% inte tror, så är det tråkigt. Men faktum är att det ändå var en lyckad grej, då det inte blev någon match och ni fick vända hem.

Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

"Al Qaidaby"

Haha
2013-06-27, 19:22
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Varför har HIF inga fans? Bara AIK som hörs på Olympia.
2013-06-27, 19:24
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TGTN
Hela Djurgårdsfamiljen gråter ut igen.

Och ja, om nu bomben var tänkt att explodera, vilket jag till 100% inte tror, så är det tråkigt. Men faktum är att det ändå var en lyckad grej, då det inte blev någon match och ni fick vända hem.

Haha

Hur kan du tycka det var en lyckad grej? Jag förstår att du uppskattar syftet genom inställd match, men var var ni alla supportrar som skulle göra livet surt för oss? Det var ju hela grejen att ni allt skulle visa oss att vi var en liten skitklubb som ni skulle käka upp utan problem, istället gömmer sig samtliga (förutom 15-20 tappra löpare)? Vad var grejen liksom?
2013-06-27, 19:28
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Något jag tror alla är eniga om är att det i grund och botten faktiskt är politikernas fel att arenan blir bombhotad. Vem är så korkad att man bestämmer att placera två rivaliserande lag från samma stad på samma arena? Det funkar i Milano eftersom det historiskt varit så oerhört länge. Men bara för att det funkar i Milano så funkar det inte i Stockholm, något vi säkerligen blir varse om i höst. Frågan är om hetsen kanske hjälper Dif att få sin egna arena trots allt? Kan bli ohållbart att spela på samma arena i längden.
2013-06-27, 19:28
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Hur kan du tycka det var en lyckad grej? Jag förstår att du uppskattar syftet genom inställd match, men var var ni alla supportrar som skulle göra livet surt för oss? Det var ju hela grejen att ni allt skulle visa oss att vi var en liten skitklubb som ni skulle käka upp utan problem, istället gömmer sig samtliga (förutom 15-20 tappra löpare)? Vad var grejen liksom?

Det var för långt att åka, bättra att defenda från pojkrummet i Östersund.

Tippar förövrigt på att polisen försöker samla poäng genom att hinta om att det var en skarp laddning. Lögn alltså.
Men lite underligt är det, vi har ju funnits i området hur länge som helst, och haft fler besökare där än bönderna per år lika länge. Nu när fotbollen kommer in blir dominansen total från DIF's håll. Bajen är uppenbarligen desperata och livrädda, blandat med en ordentlig identitetskris av oklar anledning.
2013-06-27, 19:29
Medlem
Timpsiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerial
Inte det minsta
Tycker ditt snack är så sjukt uttjatat vid det har laget bara.
Tyck du det, sant är det dock.

Ska inte du vara ute och "försvara" just nu? Just curious.
2013-06-27, 19:31
Medlem
TGTNs avatar
Citat:

Att matchen blev inställd gjorde det surt för de Gårdare som var på plats. Det är fakta.

Jag vill också förtydliga att jag absolut inte önskar att fredliga julgransdjurgårdare utsätts för våld, men att någon får en svordom eller en rutten banan efter sig är inte hela världen.
2013-06-27, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Det var för långt att åka, bättra att defenda från pojkrummet i Östersund.

Tippar förövrigt på att polisen försöker samla poäng genom att hinta om att det var en skarp laddning. Lögn alltså.
Men lite underligt är det, vi har ju funnits i området hur länge som helst, och haft fler besökare där än bönderna per år lika länge. Nu när fotbollen kommer in blir dominansen total från DIF's håll. Bajen är uppenbarligen desperata och livrädda, blandat med en ordentlig identitetskris av oklar anledning.
10.000 säsongskort sålda, vad har ni? Ni snittar dessutom 2.000 mindre per match än oss. Er dominans är verkligen total.
2013-06-27, 19:42
Medlem
CiReZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TGTN
Att matchen blev inställd gjorde det surt för de Gårdare som var på plats. Det är fakta.

Det är också fakta att dom vrak som skulle spela mangas och defenda sitt tärrätårry efteråt inte ens kom över globenbron, så att så sura och besvikna tror jag inte folk lämnade stället.

Btw, första inställda matchen på SA
Senast redigerad av CiReZ 2013-06-27 kl. 19:44.
2013-06-27, 19:43
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NackaSkoglund1889
10.000 säsongskort sålda, vad har ni? Ni snittar dessutom 2.000 mindre per match än oss. Er dominans är verkligen total.

Vi är redan där, med fler besökare. Vi har varit så i flera år. Nu blir vi dessutom ännu fler, och dessutom året runt. Så ja, dominansen blir total.

*snyft snyft*
2013-06-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Vi är redan där, med fler besökare. Vi har varit så i flera år. Nu blir vi dessutom ännu fler, och dessutom året runt. Så ja, dominansen blir total.

*snyft snyft*
Hur är ni fler?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in