2013-06-27, 18:37
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Det var inte du som skrev det. Tror att personen kallade sig BajenFTW eller nått, gå tillbaks ett par sidor så ser du.
Då kan du inte påstå att jag sagt det heller. Jag och BajenFTW är inte samma person bara för att vi hejar på samma lag.
2013-06-27, 18:38
Medlem
Nej, nu ska jag sluta kaxa här bakom dataskärmen eller som bajarna skulle säga "bakom dalaskärmen!"

2013-06-27, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Då kan du inte påstå att jag sagt det heller. Jag och BajenFTW är inte samma person bara för att vi hejar på samma lag.

Men har jag påstått att du har sagt det då? Det är mkt aktivitet i tråden nu, så kan inte hålla koll på allt och komma ihåg det. Tar du det personligt för att jag skriver bajare?
2013-06-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Skulle betala för att se minen på alla gårdarna som fick vända om hem när de fick beskedet att matchen blev inställd för bombhot.
Sett till hur upprörda alla internetkrigare är kan man bara ana hur de oxtokiga gårdarna på plats reagerade.

Enligt de rapporter jag fått går de flesta närvarande DIF runt mitt i Bajenland och spöar på de Bajare som toklöpte vid Globenbron och nu blivit uppsplittrade.
2013-06-27, 18:41
Medlem
Timpsiiis avatar
"En snabb titt på vrakens forum, där medelåldern just nu ligger någonstans kring 17 år, och man får direkt en dålig känsla. En känsla av smutsiga tubsockor och trassliga hemmaförhållanden. Någon Tommy 16 år sitter på pojkrummet och hetsar på internet över en skokartong, medan morsan står i köket och röker vid köksfläkten. Snart är det middag och efter det åker Tommy på stryk av styvfarsan Leif. Sen drar Tommy ut och tar ut sin ilska genom att klottra och dricka folkbärs.

Fy fan."

Roligt att det ser ut ungefär så för de bajare jag känner och att deras hemmasituation exakt ser ut så här. Förvånar mig inte att de tycker skokartongen är en häftig gest.
2013-06-27, 18:43
Medlem
Aerials avatar
Haha, fan vad den där "Rebecka Lindström" fiskar efter att få höra från polisen att Bajen ligger bakom aktionen.
2013-06-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Det var enligt uppgift inte kgb. Får info från folk på plats om det.

Så vilka var det då? Du som inte är där men får info från folk på platts och har stenkoll på allt.
2013-06-27, 18:45
Medlem
Citat:
Så vilka var det då? Du som inte är där men får info från folk på platts och har stenkoll på allt.
Ja, för jag har ju sagt att jag har stenkoll på allt. Tönt.
2013-06-27, 18:45
Medlem
Wads avatar
Citat:
Men har jag påstått att du har sagt det då? Det är mkt aktivitet i tråden nu, så kan inte hålla koll på allt och komma ihåg det. Tar du det personligt för att jag skriver bajare?

Jag skrev "Eller pga sjukdom? Coolt att håna döda btw. Hur gammal är du egentligen? Med tanke på hur du skriver och stavar så är du knappast över 15."

Du svarade "Eftersom att ni tycker att det är ok att lägga ut bomber vid träningsmatcher så borde ju inte min text vara så farlig. Du tycks inte veta vad du själv tycker. Fjortis. Tycker ni att det är ok att lägga ut bomber men gråter om jag skriver om kenta? Som sagt, fjortis."

Du tycks inte veta vad du själv tycker, säger du. Jag har inte sagt någonstans att det är okej. Jag tycker bara det är onödigt att du drar upp en avliden människa bara för nånting en annan bajare sagt. Så jo, jag vet vad jag tycker.

Och personligt tar jag det inte, men jag vill att rätt ska vara rätt. Vad andra säger får stå för dom.
2013-06-27, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerial
Haha, fan vad den där "Rebecka Lindström" fiskar efter att få höra från polisen att Bajen ligger bakom aktionen.
Får hon det blir det äntligen lite nyhetsvärde och expressen blir först ut med det!
2013-06-27, 18:48
Medlem
Bara jag som ställer mig tveksam till att det är Bajen som ligger bakom attentatet? Verkar inte logiskt.
2013-06-27, 18:49
Medlem
Aerials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
"En snabb titt på vrakens forum, där medelåldern just nu ligger någonstans kring 17 år, och man får direkt en dålig känsla. En känsla av smutsiga tubsockor och trassliga hemmaförhållanden. Någon Tommy 16 år sitter på pojkrummet och hetsar på internet över en skokartong, medan morsan står i köket och röker vid köksfläkten. Snart är det middag och efter det åker Tommy på stryk av styvfarsan Leif. Sen drar Tommy ut och tar ut sin ilska genom att klottra och dricka folkbärs.

Fy fan."

Roligt att det ser ut ungefär så för de bajare jag känner och att deras hemmasituation exakt ser ut så här. Förvånar mig inte att de tycker skokartongen är en häftig gest.

Du verkar vara en riktig lustigkurre du!
Hur ser din kväll ut? Håller bordssilvret på att placeras ut, champagneflaskorna korkas upp och ostronen öppnas? Kanske har nyligen smokingen applicerats...allt detta i din svettiga lilla etta i Hässelby för att försöka känna dig som någonting du egentligen inte är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in