2013-06-27, 17:14
Medlem
Flashback55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
Och?

Varför tror du det står så mycket skit om SD?
Citera
2013-06-27, 17:14
Medlem
Sparka bort Ekeroth och ta bort Avpixlat, sidan är ju förfan den mest agenda drivna sidan någonsin, efter Expo.

SD kommer tjäna på det i längden. Friatider är 100gånger bättre med.
Citera
2013-06-27, 17:15
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
Klart det är en obehaglig sida med kopplingar till politiker som sitter på riksdagen och indirekt styr innehållet och hjärntvättar för folk för att avpixlat is the shit just nu.

Det mest obehagliga är EXPO och deras döma AFA drägg som sitter i styrelsen med R.A
Den pösmunken är obehaglig som vistas tillsammans med extremvänstern och tycker det är helt okej,.

Ingen hjärntvättar någon utan det ligger alltid underlag på det man skriver om, och har man ont av att så mycket grova brott begås av invandrare, så får man ju låta bli att läsa den det är ju fritt.
Medierna är ju köpta av sina egna värderingar och sitt mörkande av verkligheten vilket skapar problem för en sanningsenlig rapportering.
Jag vill ha korrekt information om vad om händer i samhället och tro mig jag kan sortera vilken rapportering som är sann och inte. Så den vanliga media är långt efter och intresserar sig mest för skvaller och det kan man få på blaskan SE&HÖR.
Citera
2013-06-27, 17:16
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
Aftonbladet, expressen, DN mfl. måste ju ge dig mardrömmar i så fall?

Spot on! Tycker Avpixlat tilsammans med Snaphanen och Document publiserar mycke intresant som inte går at lesa om i "gammelmedia". Jag är för dum i huvut för at begripa om det är sionist propaganda eller inte, men dom beskriver og analyserar verkligheten slik den fremstår.
Citera
2013-06-27, 17:16
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback55
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bonnierkoncernen Judarna som styr medierna Därför all skit!

Citat:
Det är ett media drev med noll relevans och knappast sanningen.
Du kan sluta med judehatet det ser man igenom så har du inget bättre att tala om då det gäller Avpixlat kan du lika väl hålla käften.
Citera
2013-06-27, 17:17
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil Jonson
Bg 759-1829. Jag skickade direkt ett symboliskt belopp när myndigheterna startade drevet mot Ekeroths donationskonto på Avpixlat.
Bra gjort. Jag ska göra detsamma även fast jag har slutat att kommentera på sajten. Arg över att ha fått inlägg raderade lite för mycket men nu när svinen på Aftonbladet drar igång sitt sjuka drev så gäller det att stödja allt svenskvänligt som blir attackerat av skittidningen.
Citera
2013-06-27, 17:18
Medlem
Månsans avatar
Citat:

Judarna som äger pressen jävlas alltså med jude-sajten Avpixlat. Logiskt?

Daniel Swedin på AB tar i så han nästan spricker på ledarplats:
Att en av Jimmie Åkessons närmaste män är någon sorts nyhetschef för en sajt som tagit det på sig att piska upp lynchstämningar mot människor som på något sätt stör den Sverigedemokratiska världsbilden är groteskt.

Lynchstämningar... ja jösses
Senast redigerad av Månsan 2013-06-27 kl. 17:25.
Citera
Medlem
Sverige2025s avatar
Vem bry sej?

Det förekommer ingen rasism på avpixlat, den som påstår avpixlat sprider någon form av rasism, den har ondska på sin agenda vill inte att invandrakritiska åsikter skall få komma fram. Så länge aftonbladet och expressen inte våga skriva sanningar, så behövs visslare som våga talar vilka grupper som står bakom kriminalitet i samhället.
Citera
Bannlyst
Dagens "nyhet" är naturligtvis bara ett sätt av media att återupprepa en gammal nyhet / sälja samma sak 2 gånger.

Annars är Avpixlat inget annat än ljuset i dagens mycket mörka och kanske redan komplett förlorade Sverige.
Citera
2013-06-27, 17:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Elefanter
Att SD är inolverade i en sån tramssite som avpixlat ser jag som en skandal med deras nya skenheliga image. Tippar på 3-4% 2014.
Nu är jag iofs medveten om att du är en komplett fåne men även sådana bör väl kunna läsa innantill. SD ligger och snurrar runt 8-12% i varje opinionsundersökning och har så gjort sen valet. Oavsett vilka skamgrepp och halvlögner den församlade massmedian har drevat med så har resultatet blivit att SD växt, inte bara rent procentuellt utan också i antal medlemmar. Vad skulle få 2/3 av SD-väljarna att helt plötsligt lämna partiet under loppet av nästkommande tolv månader? Hur i hela fridens namn skulle SD kunna få 3-4% under 2014? Har du någon tanke bakom dina spekulationer eller är det bara rent önsketänkande du sysslar med eftersom verkligheten inte motsvarar dina förväntningar?

OnT så spelar det här ingen som helst roll. Massmedia vet också detta. Aftonbladet har just "avslöjat" något alla vetat om sedan åratal tillbaka. Ekeroth (en SD-politiker jag för övrigt själv ogillar) har till och med ställt upp med ett donationskonto till sajten. I eget namn. Att göra ett scoop av detta är som att göra ett scoop om att solen kommer att gå upp imorgon. Alla känner till det men ingen gör någon stor sak av det. Massmedia vet om detta men man kör likväl det här tramset på repeat så att man själva har ryggen fri. De enda som hetsar upp sig är Twitterfånarna och SD-hatarna men de hetsar å andra sidan upp sig över allt möjligt (vilket även syns i den här tråden då gallskriken kommer från forumets allmänna SD-hatare).

Att förknippas med Avpixlat är inte något skamligt, vilket gammelmedia tycks tro. Tvärtom. Vanligt folk tycker i allmänhet att alternativmedier som Avpixlat och Fria Tider gör ett utmärkt arbete och artiklarna delas friskt på exempelvis Facebook. Gammelmedia och gammelmedias lakejer ser på detta faktum med avsmak då gammelmedia i sin självgodhet uppe i sitt elfenbenstorn tror sig ha patent på journalistik men så resonerar inte vanligt folk och det är också i huvudsak vanligt folk som går till valurnorna på valdagen. Vad gammelmedia och diverse SD-hatare tycker spelar mindre roll.

SD är en snöboll i full rullning och sålänge det finns material framför bollen så kommer den att växa. Det kan inga tidningar, Twitterhatare eller PK-dårar göra något åt.
Citera
2013-06-27, 17:20
Medlem
Tror media är ute efter att störa SD, för vi kan inte ha ett sådant parti i Sverige, men att fortsätta den okontrollerade invandringen det går bra, var ska alla bo, vilka jobb ska skapas, har vi råd???
Citera
2013-06-27, 17:21
Medlem
Sverige2025s avatar
Avpixlat har fått en del övernitiska moderatorrena på senaste tiden, det är lite synd. Sajten ligger i USA, så det skall inte moderera sajten enligt Svensk lagstiftning.

Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Bra gjort. Jag ska göra detsamma även fast jag har slutat att kommentera på sajten. Arg över att ha fått inlägg raderade lite för mycket men nu när svinen på Aftonbladet drar igång sitt sjuka drev så gäller det att stödja allt svenskvänligt som blir attackerat av skittidningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in