2013-06-26, 09:08
Medlem
sanctissimuss avatar
Filippa vaknar glad nästan varje dag och under sommaren kommer hon att besöka Skåne och västkusten.

aftonbladet 26 juni
Citera
2013-06-26, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Tror bostadsrätten är inredd och stylad av nån firma.

Det lutar åt det ja..
Citera
2013-06-26, 09:32
Medlem
Citat:
Filippa har tidigare inte velat prata om orsaken till skilsmässan.
- Om jag ska avfärda ett rykte då kan jag aldrig sluta avfärda rykten sedan, sa hon i en intervju med tidningen DI Weekend i februari i år.

Underförstått vad?
Citera
2013-06-27, 12:06
Medlem
White Christmass avatar
Filippa var med i lokaltidningen och säger att hon har "har bestämt att helt skippa att tala om skilsmässan".

Om det var det vanliga att man växte ifrån varandra så säger man väl det. Någon som har något nytt varför det blev skilsmässa?
Citera
2013-06-27, 15:12
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Filippa var med i lokaltidningen och säger att hon har "har bestämt att helt skippa att tala om skilsmässan".

Om det var det vanliga att man växte ifrån varandra så säger man väl det. Någon som har något nytt varför det blev skilsmässa?

Nytt och nytt är det väl inte men hon fick inte tillräckligt med kuk av Fredrik och knullade utanför äktenskapet ryktas det om tidigare i tråden.
Citera
2013-06-27, 15:46
Medlem
Det känns något missvisande att skvallra om Filippa
under rubriken "statsministerfamiljen Reinfeldt".

Borde inte därför Filippa Reinfeldt ha en alldeles egen tråd här på FB
eftersom Filippa och Fredrik inte längre är en familj som bor ihop?
Citera
2013-06-27, 15:58
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Nytt och nytt är det väl inte men hon fick inte tillräckligt med kuk av Fredrik och knullade utanför äktenskapet ryktas det om tidigare i tråden.

Borde hon inte sällskapa med nån nu om det var så? Eller träffar hon nån/några?

Enligt lokaltidningen umgås hon mest med sina barn.

Är det inte troligare att Fredrik värvade kvinnoröster utanför äktenskapet?
Citera
2013-07-04, 08:24
Medlem
Filippa tar inte debatten utan låter familjeangelägenheter komma före politiken i Almedalen ...

Citat:
Filippa Reinfeldt hälsar via sin pressekreterare att hon har andra engagemang i Stockholm, bland annat en födelsedag att fira för en av sönerna.
– Det finns kvar att göra i Stockholm och dessutom ska hon förbereda ett födelsedagskalas. Hon hade gärna kommit till Almedalen, men hennes mellanbarn fyller bara 18 en gång och Visby finns kvar nästa år, säger hennes pressekreterare Gustaf Stenlund.
Källa: http://www.expressen.se/nyheter/almedalen/s-kritiken-reinfeldt-tar-inte-debatten/

... eller är det något annat på gång.
Citera
2013-07-04, 16:34
Medlem
Filippa verkar ha ett visst bekräftelsebehov utan sin Fredrik.

Citat:
Svenska folket dömer ut Filippa Reinfeldts matporr på Instagram
Hon är en av våra flitigaste Instagram-användare. Men moderatpolitikern Filippa Reinfeldt är också en av Instagrams största syndare, visar en ny undersökning.
Källa: http://www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article3712796.ece

Vilket är hennes Instagramkonto?

(Filippa Reinfeld borde ha en alldeles egen tråd här på FB)
Citera
2013-07-21, 18:17
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Om Filippa Reinfeldt kör en bil med regnr KWK089 som jag hade oturen att hamna bakom i Täbyområdet så kan hon absolut inte köra bil och prata i mobil samtidigt.
(Det såg ut som henne, det var i Täby, har ej kollat numret)
Citera
2013-07-21, 19:01
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackelikvack
Om Filippa Reinfeldt kör en bil med regnr KWK089 som jag hade oturen att hamna bakom i Täbyområdet så kan hon absolut inte köra bil och prata i mobil samtidigt.
(Det såg ut som henne, det var i Täby, har ej kollat numret)
Du inte en enda seffra rett. Har inget med Filippa o göra.
Citera
2013-08-12, 09:41
Medlem
Lyckholms avatar
Valrörelsen är igång och jag är övertygad om att det inom 14 månader kommer skrivas i tidningarna om att Fredrik och Fillippa "hittat tillbaka" till varandra igen. Separationen är med största sannolikhet en plan i att väcka sympatier och framstå som mänsklig. Finns det något skvaller som kan styrka denna tes? (se nu moderator, jag efterfrågar skvaller i denna fråga och därmed är den on topic).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in