Jag respekterar insatta Djurgårdare, men ni har den minst intressanta supporterkulturen i Stockholm, vilket ni antingen inte kan se eller vågar erkänna. Det är inget jag säger för att jävlas, utan det är min personliga åsikt. När Djurgården nämns som klubb i olika sammanhang är inte publiken det första som kommer på tal, på samma sätt som när det kommer till oss. Det stämmer helt riktigt att de flesta idiotbönder som håller på Stockholmslag vanligtvis väljer Gnaget eller Bajen. Djurgården är för osköna, helt enkelt.
Men visst. Fortsätt att myta på om att alla Bajare är bönder, samtidigt som samtliga Djurgårdare har rötter i Sthlm sen tidigt 1400-tal.
Missförstå mig inte, ser det inte som någon förolämpning att bli kallad för dansk, tvärtom då de är förbannat sköna jämfört med svennebanan, ville helt enkelt bara rätta.
Djurgårdare? De senaste inläggen handlar om HIF:s bortafölje i Kalmar.
Dina senaste inlägg kanske. Men det är ändå ingen som läser dom. Plus att ni är så jävla pinsamma på bortaplan. Överlyckliga för att ni var 400-500 pers i en stad typ 30 mil bort. Lär väl i och för sig vara det största bortaföljet någonsin för er, det är typ hälften av vad vi snittar på bortaplan. Och då är ni ändå inblandade i en guldstrid medan vi åker land och rike runt och ser klubbmärket bli våldtaget.