Citat:
Ursprungligen postat av
OG-lover
Har läst rätt mycket om detta rykte. City ska tydligen också vara väldigt intresserade. Dock så är Barcelona 'enbart' villiga att betala 25-30 miljoner euro för honom eller vad det nu va.
För 400 miljoner får man Thiago Silva så det är nog lite överpris även fast killen har framtiden framför sig.
Jag håller med om att €40 miljoner i dagsläget är ett överpris men samtidigt tyder allt på att killen trivs i klubben och han är trots allt vansinnigt talangfull så Roma gör helt rätt som sätter ribban högt. Om det nu skulle bli en affär kanske det slutar på mellan 30-35 miljoner. Allt under 30 är bara uselt affärsmannaskap från Sabatini & co.
Citat:
Ursprungligen postat av
4522
Fred påminner väldigt mycket om Willian. Samma karaktärsdrag och letar ständigt ny position efter att han har släppt boll. Riktigt bra när han går på genombrott i djupet. När det gäller Marquinhos så verkar Barcelona vilja involvera Alexis Sanchez i dealen, bra eller dåligt? Roma verkar ju inte kunna spendera sina cash på rätt sätt ändå.

Sanchez gillar väl att utgå från högerkanten och där finns redan Lamela. Så det är en fråga hur man formulerar laget. Men kvalitetsmässigt hade det varit intressant även om jag inte imponerats av honom i Barca, dock har det mer med spelsystem och spelstil att göra tror jag.
F ö sägs ju Osvaldo röra sig till Atletico Madrid så då får man in pengar från annat håll.