2013-06-21, 00:51
Bannlyst
Hej har några fråger : Är det någon som har adresser till Bordeller ? Och även vet lite om Priser osv ? Är tjejerna snygga ? Vilka åldrar finns ?
Citera
2013-06-25, 00:03
Medlem
Antexs avatar
Oj, det var genrellt.. är du i Asien, Europa eller ??

/Antex
Citera
2013-06-25, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Oj, det var genrellt.. är du i Asien, Europa eller ??

/Antex

Just nu är jag i Sverige Vara bara Nyfiken på Priser och åldrar .
Citera
2013-06-25, 04:46
Medlem
crippas avatar
TS kanske borde upplysas om att sexköp är straffbart i Sverige. Bordeller finns med andra ord inte. Däremot finns det damer som tillhandahåller de efterfrågade tjänsterna. Man kan t ex söka på sajter som har namn som Rosa sidan. Huvuddelen av de aktiva verkar vara 20-35 år.

Närmsta "bordell" finns i Danmark men det är smartare att ta sig till Tyskland. Tjänsteköp på fkk-klubbar kostar 50-80 € för 30 min. Inträde tillkommer. Besök på en riktigt bordell (Laufhaus) kostar 80-100. Ensamarbetande damer debiterar 100-150 € för en timma.

Google is your best friend!
Citera
2013-06-25, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
TS kanske borde upplysas om att sexköp är straffbart i Sverige. Bordeller finns med andra ord inte. Däremot finns det damer som tillhandahåller de efterfrågade tjänsterna. Man kan t ex söka på sajter som har namn som Rosa sidan. Huvuddelen av de aktiva verkar vara 20-35 år.

Närmsta "bordell" finns i Danmark men det är smartare att ta sig till Tyskland. Tjänsteköp på fkk-klubbar kostar 50-80 € för 30 min. Inträde tillkommer. Besök på en riktigt bordell (Laufhaus) kostar 80-100. Ensamarbetande damer debiterar 100-150 € för en timma.

Google is your best friend!

Okej tack så mycket
Citera
2013-06-25, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
TS kanske borde upplysas om att sexköp är straffbart i Sverige. Bordeller finns med andra ord inte.
Mjo då, det finns lägenhetsbordeller i de svenska storstäderna.
Men det kan bli svårt att sammanställa en lista då de kommer och går ganska fort.

Man får bläddra bland svenska annonssidor och sedan kontakta damen i fråga som sedan hänvisar till adress. Många använder också hotellrum för just detta.
Citera
2013-06-25, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Triptolemus
Mjo då, det finns lägenhetsbordeller i de svenska storstäderna.
Men det kan bli svårt att sammanställa en lista då de kommer och går ganska fort.

Man får bläddra bland svenska annonssidor och sedan kontakta damen i fråga som sedan hänvisar till adress. Många använder också hotellrum för just detta.

Okej , men kanske är bättre kolla i andra Länder .
Citera
2013-06-30, 02:34
Bannlyst
Haha kul att det Tråden nästan har 2000 Tittare , dock har ingen mer svart . Kåta Personer som hoppas på att hitta en adresser ! Dock är jag inte bättre själv , lite kul bara se att det finns mer som verkar vara intresserade haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in