2013-06-25, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Ancelotti är ju bara en interimstränare i Madrid. Kompetent och kan få saker att fungera snabbt. Förmodligen väntar Real på typ Villa Boas eller Klopp.

Nu har det visserligen inte bekräftats hur långt kontrakt han får, men enligt Candena Ser - en av få trovärdiga källor i Spanien så rör det sig om ett tre års kontrakt. Skönt att Perez satsar långsiktigt igen, jag pallar inte med några tränarkaruseller.
2013-06-25, 15:55
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Nu har det visserligen inte bekräftats hur långt kontrakt han får, men enligt Candena Ser - en av få trovärdiga källor i Spanien så rör det sig om ett tre års kontrakt. Skönt att Perez satsar långsiktigt igen, jag pallar inte med några tränarkaruseller.
Håller med riktigt skönt! Undrar bara vilka som säljs och stannar nu? Kaka kanske kan få en nytändning med Ancelotti som tränare igen och kanske kan börja hoppas på en startplats?
Senast redigerad av kratan 2013-06-25 kl. 16:00.
2013-06-25, 15:56
Medlem
General i götets avatar
Kul med Schürrle i Chelski. Hyfsat skott som kan generera en del poäng!
2013-06-25, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Kul med Schürrle i Chelski. Hyfsat skott som kan generera en del poäng!
Intressant värvning. Frågan är hur mycket han kommer få spela dock. Chelsea har ett bättre alternativ på vänsterkanten i form av Hazard, om Shurrle nu skulle spela där vilket är hans naturliga position. Time will tell
2013-06-25, 16:31
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Schurrle tar över Kevin de Bruynes tröjnummer 14. Ivan Perisic hade nummer 14 i Dortmund.

Jag tror nog Kevin de Bruyne kommer hamna i Dortmund den här sommaren.
2013-06-25, 16:53
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salamon
Intressant värvning. Frågan är hur mycket han kommer få spela dock. Chelsea har ett bättre alternativ på vänsterkanten i form av Hazard, om Shurrle nu skulle spela där vilket är hans naturliga position. Time will tell

De kan väl köra med.
Shurrle - Mata - Hazard , det är allt ett skrämmande mittfält att möta.
Fy fasen vad galet offensivt det skulle vara.
2013-06-25, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
De kan väl köra med.
Shurrle - Mata - Hazard , det är allt ett skrämmande mittfält att möta.
Fy fasen vad galet offensivt det skulle vara.
Antar att dom skulle köra
Cavani
Shurrle - Mata - Hazard isåfall

Hjälp
2013-06-25, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Schurrle tar över Kevin de Bruynes tröjnummer 14. Ivan Perisic hade nummer 14 i Dortmund.

Jag tror nog Kevin de Bruyne kommer hamna i Dortmund den här sommaren.

Chelsea har ett överskott på offensiva mittfältare om de skulle behålla de Bruyne. Hoppas att han kommer till BvB, verkar ju bli mer troligt i och med detta.

Sedan får vi se vad som händer med namnen det talats om. Tottenham har värvat Paulinho och är inte längre intresserade av Bernard. Porto är konkurrenten som finns kvar, och de vill nog inte betala hela €25M för honom. Det verkar även talas om Volland ännu en gång, enligt sannolikhetstrenden på TM. Eriksen snackas det fortfarande om. Mycket möjligt att han spelar hos oss nästa säsong. Verkar snackas om namn som Gastón Ramírez, Corona och Fred, några som jag inte kan mycket om.
Tycker en ytterback är vad det saknas snack kring. Piszczek väntas ju missa första halvan av säsongen. Valencias Rami verkar vara intressant; om det blir sant så har vi en stark mittbacksuppsättning i alla fall.

Hofmann flyttar upp till A-laget, det kan man väl se som en förstärkning.

Får hoppas att Gündi förlänger till 2018 så snart som möjligt. Vill inte att han blir en ny Sahin om ett år.
2013-06-25, 17:44
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Chelsea har ett överskott på offensiva mittfältare om de skulle behålla de Bruyne. Hoppas att han kommer till BvB, verkar ju bli mer troligt i och med detta.

Sedan får vi se vad som händer med namnen det talats om. Tottenham har värvat Paulinho och är inte längre intresserade av Bernard. Porto är konkurrenten som finns kvar, och de vill nog inte betala hela €25M för honom. Det verkar även talas om Volland ännu en gång, enligt sannolikhetstrenden på TM. Eriksen snackas det fortfarande om. Mycket möjligt att han spelar hos oss nästa säsong. Verkar snackas om namn som Gastón Ramírez, Corona och Fred, några som jag inte kan mycket om.
Tycker en ytterback är vad det saknas snack kring. Piszczek väntas ju missa första halvan av säsongen. Valencias Rami verkar vara intressant; om det blir sant så har vi en stark mittbacksuppsättning i alla fall.

Hofmann flyttar upp till A-laget, det kan man väl se som en förstärkning.

Får hoppas att Gündi förlänger till 2018 så snart som möjligt. Vill inte att han blir en ny Sahin om ett år.

Rami känns ju en aning dyr att köpa om han är tänkt att agera 3:e alternativt 4:e mittback då Papapapapapapa redan värvats för 10m euro, visserligen även som ytterback men likväl.

Nya kontrakt till Reus och Ilkay känns rätt prioriterat ja. Utöver det så är det väl en anfallare. Snackas ju lite om Barrios igen. Vet inte riktigt men han hade ju kunnat vara ett alternativ på kanske ett 2-årskontrakt för att enkelt fasa ut Lewandowski samtidigt som man låter en yngre spelare växa till sig bakom Barrios. Alternativt är det lika bra att "go for the kill" direkt och köpa en klassanfallare direkt. Men jag tycker inte det finns några otroligt heta alternativ. Hade Guidetti varit fit for fight och på marknaden hade jag inte bangat att se honom i Dortmund. Då givetvis i ett köp snarare än som ett lån. Dortmund bör inte låna spelare.

Annars vet jag inte vad det finns för riktigt intressanta anfallare faktiskt.
2013-06-25, 18:05
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Rami känns ju en aning dyr att köpa om han är tänkt att agera 3:e alternativt 4:e mittback då Papapapapapapa redan värvats för 10m euro, visserligen även som ytterback men likväl.

Nya kontrakt till Reus och Ilkay känns rätt prioriterat ja. Utöver det så är det väl en anfallare. Snackas ju lite om Barrios igen. Vet inte riktigt men han hade ju kunnat vara ett alternativ på kanske ett 2-årskontrakt för att enkelt fasa ut Lewandowski samtidigt som man låter en yngre spelare växa till sig bakom Barrios. Alternativt är det lika bra att "go for the kill" direkt och köpa en klassanfallare direkt. Men jag tycker inte det finns några otroligt heta alternativ. Hade Guidetti varit fit for fight och på marknaden hade jag inte bangat att se honom i Dortmund. Då givetvis i ett köp snarare än som ett lån. Dortmund bör inte låna spelare.

Annars vet jag inte vad det finns för riktigt intressanta anfallare faktiskt.

Jackson Martinez i Porto, bra ålder, etablerad (3 mål i CL i år och nästan 1 mål / match i ligan) dock är ju Porto världens bästa förhandlare så det lär bli dyyyyrt. Men det hade varit ett riktigt bra ersättare.
2013-06-25, 18:14
Medlem
thatis7tisshows avatar
Äsch De Bryune får nr 6 istället. Romeu lånas ut och tar Benayouns gamla nummer när han kommer tillbaka.

Efter klubben senaste uttal angående De Bryune (Mou) tror jag verkligen inte att han säljs.
2013-06-25, 18:36
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Sen kan KdB spela MC och förhoppningsvis tar han en ordinarie plats på mittfältet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in