Citat:
Ursprungligen postat av
Hasselhoff
Martin Björk (eller Björck?) från "Fråga Olle" på superkanalen Femman (han har kanske redan nämnts - orkar inte scrolla igenom alla sidor?)...
Min flickväns kollega var ihop med honom innan han blev ihop med Lena Ph... Tydligen var han så stor att de inte kunde kn*lla normalt - det gjorde ont om han körde in hela härligheten på en gång...
Är faktiskt rätt kul att träffa henne och hennes man (de har precis fått barn) - det enda jag tänker på då är henne naken med en storlemmad Martin som inte får komma in hela vägen...
Är det något man berättar för sin nya man...?!
Hittade den här på honom. (fullt påklädd. Det är kukbulan som är intressant)
http://www.dumparump.com/view.php?id=U6PaAdy
Personen som visade den hade hittat den på Björkens Instagram, men har själv inte hittat den. Tydligen togs den bort, oklart om det var efter att det visade sig vad bilden visade (typ som med Ohlys penis-tatuerings-bild) eller om den aldrig funnits.
Sen kan han ju ha stoppat in något i fickan eller stoppat ner en strumpa, vad vet jag. Om den nu inte bara är photoshoppad och fejk på det sättet.
Ja, jag har zoomat in bilden lite, forumet jag hittade den hade minskat ner storleken lite. Grynigheten är alltså till viss del tack vare min inzoomning..