2013-06-25, 07:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xcv
I den s.k "slasken" hos polisen finns uppgifter om att Expo redaktören Daniel Poohl ska ha gnidit sitt könsorgan mot sin medarbetare Kristina Folgert. /slasken är de anteckningar, förhör, protokoll m.m som blev "över" när polisen satte ihop förundersökningsprotokollet./ Kristina lät saken bero,men berättade senare för poliserna, i samband med att hon blivit hotad av en annan medarbetare på Expo. "Daniels var så liten att jag knappast kunde ta det på allvar". M a o Daniel Poohls kuk är så liten att den är värd att t.ex på det här nätet omnämnas.

Varifrån har du fått detta?
Citera
2013-06-25, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dildodagger
En som var ganska otippad att vara utrustad som en häst är faktiskt Christer Lindarw. Undrar var han gör av monstret när han uppträder?

Han stoppar den väl i röven?
Citera
2013-06-25, 22:35
Medlem
klettermauss avatar
Petter http://web.stagram.com/p/477484903774019859_52821015
Citera
2013-06-26, 10:38
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spikrak
Någaon kanske redan nämt det, men Russell Brand har ju en riktigt härlig liten tjackstake att bjuda på.
http://img21.imagevenue.com/img.php?image=14547_BRANDIA61019_52_123_363lo.jpg
Citera
2013-07-28, 22:17
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselhoff
Martin Björk (eller Björck?) från "Fråga Olle" på superkanalen Femman (han har kanske redan nämnts - orkar inte scrolla igenom alla sidor?)...

Min flickväns kollega var ihop med honom innan han blev ihop med Lena Ph... Tydligen var han så stor att de inte kunde kn*lla normalt - det gjorde ont om han körde in hela härligheten på en gång...

Är faktiskt rätt kul att träffa henne och hennes man (de har precis fått barn) - det enda jag tänker på då är henne naken med en storlemmad Martin som inte får komma in hela vägen...

Är det något man berättar för sin nya man...?!

Hittade den här på honom. (fullt påklädd. Det är kukbulan som är intressant)
http://www.dumparump.com/view.php?id=U6PaAdy

Personen som visade den hade hittat den på Björkens Instagram, men har själv inte hittat den. Tydligen togs den bort, oklart om det var efter att det visade sig vad bilden visade (typ som med Ohlys penis-tatuerings-bild) eller om den aldrig funnits.
Sen kan han ju ha stoppat in något i fickan eller stoppat ner en strumpa, vad vet jag. Om den nu inte bara är photoshoppad och fejk på det sättet.
Ja, jag har zoomat in bilden lite, forumet jag hittade den hade minskat ner storleken lite. Grynigheten är alltså till viss del tack vare min inzoomning..
Citera
2013-07-29, 18:07
Medlem
Smakarsprits avatar
Någon som vet One Direction-killen Harry styles har för kuk?
http://i.huffpost.com/gen/931063/thumbs/o-HAZZA-STYLES-NEW-TATS-900.jpg?1
Ingen vidare kroppshydda för att vara superstjärna, ser förjävlig ut..
Citera
2013-08-09, 17:12
Bannlyst
Själv gillar jag småkukar. Därför satsar jag på karriär som god man för ensamkommande. He he he .. skämt åt sido......
Citera
2013-08-09, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Hur är det med Danny Saucedos kuk?

Gick skola med honom! Inget att skryta med, helt normalt alltså. En Svenssonkuk som inte sticker ut.
Citera
2013-08-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangalore
T. Brolin - stor.
J-O.Waldner - ej stor.
T. Flinck - bäst i sängen.

Källa: En bystig blondin som anförtrodde mig stora sanningar en blöt kväll.

blodinbbella?

Ahahahah, aldrig att Brolin har stor. Man ser på karln att det är en mini penis, fet kort och omusklig = liten kuk!
Citera
2013-08-17, 13:58
Medlem
Anton Ewald.. någon som vet något där?
Citera
2013-08-19, 12:39
Medlem
Ulrik Munther? Eric Saade? Yohio? Anton Ewald?
Citera
2013-08-25, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruunee
Anton Ewald.. någon som vet något där?

Dryga 25, föredrar andra stockar dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto