Jag har haft analsex med flera kvinnor och de har i samtliga fall uppskattat det. Vi har haft analsex vid spridda speciella tillfällen. Oftast när vi talat om det på någon fest eller tidigt under dagen, och resten av dagen har varit som ett underbart förspel. Någon avföring har jag inte fått på mig och jag har naturligtvis förberett kvinnorna och sett till att det inte varit någon smärtsam upplevelse.
Jag kan bara säga att analsexet varit härligt, och jag kan gå i god för att kvinnorna i fråga haft det väldigt skönt och njutit av ett härligt rövknull med någon som kan sin sak. Med rätt känslor, spänning och utfört med lite lyhördhet och att kvinnan känner sig sexig, vacker och uppskattad slår faktiskt vanligt sex.
Jag blir alldeles fantastiskt road av alla tråkmånsar och bittra hämmade stackare som tror att det är onormalt eller att man måste vara skruvad för att uppskatta det. "It sucks to be you" kan jag bara säga. Men vill ni hitta nyckeln till underbart analsex, eller sex överhuvudtaget så får ni anstänga er att låta kvinnan förstå att hela hon är sexig, och att du vill ha hela henne, inte bara rövsex, då kan ni lika gärna vara utan. Det blir värdelöst.