Citat:
Ursprungligen postat av
Fabrorblå
Respekt!
helt klart att du värd minst en 5'a bara för att du är den du är!

Det hade varit trevligt
Citat:
Ursprungligen postat av
lugna ner dig
Tänker på samma sätt. Ett gäng plantor är det ändå lite jobb och kärlek bakom.
Inte satt ut något i år men har varit nojig tidigare för att just detta ska hända mig

Kan du inte sätta ut en lapp eller liknande med någon kul text? Hade varit dökul!
Jag är just på väg ut med nästa batch så det var precis det jag tänkte göra, ska även ta en lite bättre cam med mig hehe
Är så pass bestämd att flippa till här att jag ska laminera lappen så inte regn förstör den

Det hysteriska i det här är att jag samtalade om detta med min far och han avrådde mig stället i och med han vid nått tillfälle råkade vara i trakten och såg "hobos" smyga runt där.
Jag frågade han närmare nu i efterhand och det kom fram att han såg nån "pundare" med petflaska i gryningen *harkel* " en "pundare" med en vattenflaska, okey
Detta har hänt mig innan, bara det att den som hittade mina lämnade dom inte ifred :/
Risken man tar egentligen, är det inte sniglar så kan det vara rabiata hundägare, motionerande typer, eller folk med cannabisfyllda ryggsäckar på ryggen

Man satsar då inte allt på ett kort och sprider växterna stan runt

Med tanke på att frön är billigare än godis så är det bara att köra på.
operation overgrow med riktiga varor
För att inte vara allt för oft.
Vräkning av baby janes.
http://i998.photobucket.com/albums/af108/kissen_mjau/vraumlkning_zps19137a24.jpg