2013-05-17, 23:02
Medlem
jamendujas avatar
Du vet när du är flashbackare när du surfar på flashback.
Citera
2013-05-18, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaLorD
..När du mycket väl vet hur man utövar ett äkta Böglyft

Samtidigt som man vet bakgrunds historian om det hela.
Citera
2013-05-18, 20:02
Medlem
elimicmats avatar
Någon ger tips att spela på oddset, och du ryggar blint.

...och om sen matchen inte går in ifrågasätter personens kunnande och slutar med 8x
Citera
2013-05-18, 20:23
Medlem
sasos avatar
man startar tråd om Martingale och tror att man har kommit på
något nytt
Citera
2013-05-18, 21:40
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blobenheimer
...När du spenderar Lördagen med F5 och Öl för att en tråd är så mycket intressantare än att gå på krogen.
Haha! Fan vad många punkter som stämmer, men denna var ändå klockrenast.

... När flashback har blivit i princip den enda webbsidan du besöker.
Citera
2013-05-18, 23:00
Moderator
Fear2bes avatar
Skrattar lite för dig själv, när du upptäcker att din politiskt korrekta, invandringskramande moster har delat en artikel från "hat sajten" exponerat info. Naturligtvis så har hon köpt artikeln med hull och hår. Frågan som följer är då, vad gör hon på en sådan sida? Hennes åsikter ligger ju ganska långt ifrån nationalismen vill jag komma ihåg.
Citera
2013-06-23, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KingVision
75 IQ motsvarar förövrigt en mentalt efterbliven person och jag tvivlar stort att någon sådan skulle hitta hit.

Det kryllar ju för fan av såna här.

OnT:

* När de bästa argumenten du har att komma med är "I det här fallet är det så att runkbögarna är på min sida" och "Hur i helvete kan du tycka så när jag tycker motsatsen? Du är ju fan i dum i huvudet!"
* När du ständigt säger emot dig själv. Exempelvis kan du först säga "Den här filmen från 1991 passar perfekt in i Hollywoodramen" för att en tid senare säga "Jag vet ingenting om hur en Hollywoodfilm såg ut före 1999". Ett annat exempel: "Jag är inte ett dugg beroende av vad andra tycker" för att sen säga "I det här fallet är det så att nördarna är på min sida" eller "Man är en idiot om man nämner filmer som anses vara klassiker och mästerverk som det sämsta man sett".
* När du säger att du respekterar andras åsikter för att sen få damputbrott varenda gång nån inte delar dina åsikter.
Citera
2013-06-23, 20:46
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
- När du vet att gymutbildningen är mycket bättre än lågkvalificerade tramsutbildningar som läkarprogrammet.

- När du har överdoserat på en combo av flera tunga droger och loggar in på Flashback, klickar dig fram till drogakuten och ber om hjälp där istället för att ringa 112.

- När du är allvarligt sjuk och ber om hjälp i Medicin och hälsa-forumet istället för att uppsöka sjukhus med en gång.
Citera
2013-06-23, 20:59
Medlem
Benny.Monsterkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
- När du vet att gymutbildningen är mycket bättre än lågkvalificerade tramsutbildningar som läkarprogrammet.

Indeed.
Citera
2013-06-23, 21:18
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii.
När din IQ är 80 eller lägre.
... men tror att den är 200.
Citera
2013-06-23, 21:19
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moramannen
... men tror att den är 200.

Att IQ:n i själva verket är 80 bevisas dock av alla särskrivningar, stavfel och fel i meningsuppbyggnaden.
Citera
2013-06-24, 02:06
Medlem
Slowbros avatar
... bygger en kärnreaktor i köket och förstår inte varför det blir en så stor uppståndelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in