-Startar tråd om hjälp för att lösa din ekonomiska kris.
-Första tre svaren: "Sälj din stjärt" "du får hora lite" "Sära och ta betalt så löser det sig. Du låter snygg, jag är gärna första kunden "
"Så du hävdar alltså att man kan ha åsikter om invandringen utan att vara nazist/rasist?"
Svensken - 16 cm or so vid stånd, tränar kanske några ggr i vekckan, festar nån gång i veckan jobbar på konsum.
Flashbackare - 25 cm slak, bänkar 150 med en arm, knullar 30 olika tjejer per dag, MVG i alla ämnen, tagit dom flesta droger men överlevt för han är så hård. jobbar som gymtränare.
När jag lägger lätt in information i samtal om t.ex. händelser som jag känner till detaljer om på grund av flashback. Sådana tillfällen är så där "lustiga".
..när det första man gör är att gå in på Flashbacks humorsektion för att hitta "Skämt om x"-tråden efter att någon större olycka eller katastrof har hänt.
..ägnar timmar åt Flashback varje dag, fast alla aktuella trådar bara är upprepningar på de trådar du läste för 2 år sedan, och 4 år sedan.
..känner dig tvingad att tillägga något i denna tråd, fast allt redan är nämnt 2-3 gånger tidigare.