Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Säg då att ryktet om nekrofili och bageri är det som gör dig ilsken, för något annat som inte stämmer har väl inte nämnts om din vän? Han har med egna ord berättat att han är satanist/ateist, ser för djävlig ut liksom en mängd av hans kompisar, adress i Sävast, vad mer är felaktigt och varför ska vi tro på dig? Då kan jag också berätta allt jag vet om KJ, förutsätter att du tror mig, för det är riktigt smaskiga grejer ska du veta.
Självklart är det till största del ryktet om honom nekrofil som förargar mig mest, det förstår väl vem som helst. Man kan för fan inte gå runt och anklaga någon för något så grovt och vidrigt som nekrofili utan substans och grund till det hela. Förstår du inte min ilska över detta? Hade mitt eget namn dykt upp här hade jag garvat, men jag tål inte att se mina vänner och de som står mig nära bli utpekade på detta sätt.
Det som är felaktigt som stör mig är dels nekrofilryktet, men även det som sades från början om att JFE, IKJ och CN är någon form av grova satanister. Jag kan personligen dementera detta, som jag sagt femtioelva gånger redan så är det en kul grej, ingen av dessa är satanister
på riktigt.
Några smaskiga detaljer om KJ är jag inte intresserad av då jag baserar min uppfattning om honom
enbart på att själv lärt känna honom genom åren.
Inte på vad någon, för mig helt okänd person har att säga om honom på Flashback. Jag är inte intresserad av att lägga mig i tråden i största allmänhet då hela denna grej är otroligt jobbig, och jag inte önskar att diskutera teorier och misstankar då det tar ont i hjärtat.
Jag la mig i enbart för att försvara mina vänner som inte är några nekrofiler eller seriösa satanister.