Citat:
Ursprungligen postat av
hemlunda2000
Allt det du säger stämmer. Ledsen att du var tvungen att leva med en, men glad att det är över.
Och ja, handlar det om en psykopat så tror jag också på en ensam GM.
Det har satt sina spår om man säger så men det är över nu, det tog tid och ett sjuhelsickes mod, jag fick mycket hjälp att ta mig ur det och jag är märkt för livet. Nog om det, nu handlar inte detta om mig. (som tur är)
Att leva med en psykopat är som att vara en levande marionettdocka. En sån banal sak som att man ätit upp alla bananer eller köpt fel yoghurt kan tända en psykopats vrede. Sant. även om man tycker det är banalt och löjligt.
Den sanna personlighet en psykopat har visas ej heller för omgivningen, den är väld dold.
Det kan förklara hennes anmälningarna om hot, även Varför hon gick hem till den mtGM samt kan hennes sms till någon annan om att vara irriterad över nåt även utlöst detta raseri och varför hon eventuellt hållit det hemligt att hon träffat honom.
KJ är dock oskyldig tills dess motsatsen bevisats och om han är psykopat kommer han blåneka tills dess han blir överbevisad, spela ledsen över att hon är död och förskräckt över det hemska dådet.
Jag kan inte hjälpa att jag tycker mycket tyder på att så är fallet. En normal oskyldig människa, gråter, skriker, försöker allt för att bevisa sin oskuld alternativt erkänner dådet direkt. Man är inte så lugn. opåverkad och tyst...